så er det imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

CarinaSB

Nej han skal bare have denne ene .. han startede til fys da han var 1½ uge gammel .. og skal så til fys efterfølgene .. han skal dog have 3 forskellige skinner på til han bliver 4 år .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Lone Jakobsen

min ene nevø er også født med klumpfod....så kender godt til det. held og lykke med det lille pus imorgen.

Anmeld

25. januar 2010

Bondepigen

CarinaSD skriver:

Nej han skal bare have denne ene .. han startede til fys da han var 1½ uge gammel .. og skal så til fys efterfølgene .. han skal dog have 3 forskellige skinner på til han bliver 4 år .. 

Ååh ha da. Det er bare en dag der skal overstås. Vores Emma er født med hofteskred, og fik gips på, da hun var 7 mdr. (først den 5 læge vi var hos, der tog mig alvorligt, da jeg sagde at der var noget galt ).

Men de ringede efter os kort tid efter at det var overstået, og vi kom op på opvågningen til hende, lige da hun vågnede...

Må I ikke det?

Pøj pøj med det.... Jeres lille gut tager det sikkert pænere end I gør. De er jo seje de små!!!

Anmeld

25. januar 2010

CarinaSB

uhh det var da os noget af en omgang .. De ringer til os ca 30 min efter at han er kommet på opvågning .. men jeg vil nu helst være der med det samme ... 

Anmeld

25. januar 2010

Bondepigen

CarinaSD skriver:

uhh det var da os noget af en omgang .. De ringer til os ca 30 min efter at han er kommet på opvågning .. men jeg vil nu helst være der med det samme ... 

Ja det kan jeg godt forstå... Vi var der faktisk før Emma, vi havde jo nærmest løbet, for at være der så hurtigt vi kunne....

Men det kan jo selvfølgelig være, at det har noget med dosis af narkosen at gøre... For Emma tog det 1½ time første gang og så en ½ time eller noget i den retning, da gipsen skulle skiftes, men din søns operation tager jo 3 timer... Så det kan være det har noget med det at gøre...men ellers spørg om alt, hvad I kan komme i tanke om... Det hjælper osse lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.