så er det imorgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

911 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

CarinaSB

kl 8.15 at Noah skal opereres .. vi fik brevet fredag og idag var vi til forundersøgelse .. og så fik vi tiden til selve operationen idag .. jeg må indtømme at jeg glæder mig til at det er overstået Vi blev spurgt om hvem af mig og per der skulle med ned og sige godnat når han skulle i narkose .. Og det blev per der skulle det .. 

Så i nat skal vi ligge med en stofble så den dufter af os så noah får den når han vågner ..

bare en lille opdatering

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Vingummien

CarinaSD skriver:

kl 8.15 at Noah skal opereres .. vi fik brevet fredag og idag var vi til forundersøgelse .. og så fik vi tiden til selve operationen idag .. jeg må indtømme at jeg glæder mig til at det er overstået Vi blev spurgt om hvem af mig og per der skulle med ned og sige godnat når han skulle i narkose .. Og det blev per der skulle det .. 

Så i nat skal vi ligge med en stofble så den dufter af os så noah får den når han vågner ..

bare en lille opdatering

hvad er jeg gået glip af her?

Hvad skal han opereres for?

Anmeld

25. januar 2010

LouiseNielsen

Held og lykke....

Lad høre fra dig når det er eloverstået....

Kram

Anmeld

25. januar 2010

Diana...

Hvad skal han opereres for, der da noget jeg lige har misset. 

Held og lykke med ham håber alt går som det skal 

Tanker og Kram til jer.

Anmeld

25. januar 2010

CarinaSB

suanne85 skriver:

hvad er jeg gået glip af her?

Hvad skal han opereres for?

han skal opereres i hans venstre fod .. han er født med klumpfod.. så de skal ind og skære hans akilde over og forlænge den .. og have hakket noget af den ene knogle .. puhh 

Anmeld

25. januar 2010

Vingummien

CarinaSD skriver:

han skal opereres i hans venstre fod .. han er født med klumpfod.. så de skal ind og skære hans akilde over og forlænge den .. og have hakket noget af den ene knogle .. puhh 

Ej var der ikke en mere følsom måde at forklare det på

Men kan godt huske det nu.

Håber det kommer til at gå godt og hurtigt så i ikke skal bekymre jer alt for længe.

Må være hårdt, jeg syntes bare det var hårdt da Emil skulle have dræn

Anmeld

25. januar 2010

CarinaSB

suanne85 skriver:

Ej var der ikke en mere følsom måde at forklare det på

Men kan godt huske det nu.

Håber det kommer til at gå godt og hurtigt så i ikke skal bekymre jer alt for længe.

Må være hårdt, jeg syntes bare det var hårdt da Emil skulle have dræn

Tro mig det tænkte jeg os da jeg fk det afvide idag .. til at starte med begyndte de bare at sige at det ville tage ca 3 timer .. men jeg fik ikk afvide hva der skulle ske .. så fik vi ellers det hele afvide uden omsvøb .. Men er nu egentlig glad for at jeg ved i detaljer hva der skal ske ..

Anmeld

25. januar 2010

Vingummien

CarinaSD skriver:

Tro mig det tænkte jeg os da jeg fk det afvide idag .. til at starte med begyndte de bare at sige at det ville tage ca 3 timer .. men jeg fik ikk afvide hva der skulle ske .. så fik vi ellers det hele afvide uden omsvøb .. Men er nu egentlig glad for at jeg ved i detaljer hva der skal ske ..

Ja det kan jeg godt forstå, men lyder bare rigtig voldsom.

Hvorfor en stofble? Hvorfor må i ikke være ved ham når han vågner? Godt ske det er et dumt spørgsmål

Anmeld

25. januar 2010

CS

uha for pokker da lille pus  held og lykke med i morgen!

Anmeld

25. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

I får lige en kæmpe 'er...

Ønsker for jer at det kommer til at gå rigtig fint, både før og efter.

Skal han i gennem flere op. for at få rettet foden op? eller er det nok med denne gang...

Stofble er vel for tryghed og at han har noget der dufter af jer.

Vi måtte også først se ham efter han havde været på opvågningen i et stykke tid. Her var der ruben der lagde ham på operations bordet, 2 timer vi var ank til børne afd og vi så ham først 5½ time senere. Men det føltes bare som flere år...

Så kender godt det at sige 'godnat' mm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.