Har ikke læst de andres svar, men her kommer mit..
Begge min tøser har blankt nægtet og spise alt hjemmelavet mad jeg servede for dem.. uanset om det var grød, mos eller frugtmos.
ikke engang hjemmelavet kartoffelmos ville de have,... Det var også pulver mos de fik. Deres mund var lukket med syv segl
, hvis det ikke var de færdig købte babyprodukter de fik..
Og vil da lige sige at jeg altså ikke servede det færdig købte for dem som det første...
Det var første efter flere mislykkede forsøg med det hjemmelavet at jeg prøvde de færdig købte fordi unger skreg af sult..
Og ang den med hvor sundt/usundt det er, så er det jo som min sp siger at bruger man bare sin sunde fornuft, så tager de ikke skade af det færdige købet i noget tid.. Det er jo altså mad lavet til børn ..
så de levede af nestlee grød og mos og frugtmos i div slags indtil de var 7-8 mdr og jeg kunne begynde og tilbyde dem rugbrød og små bidder af det mad vi får...
Den ældste datter er i dag 4 år og spiser alt mad..Også mors hjemmelavet. Hun elsker det 
Den bette er 7½ mdr og spiser også alt mad nu... Hun har indtil for ca en måned siden kun ville have købemad.. Men nu spiser hun alt og jeg mener virkelig alt..
Min sp forslog også det med og server halvt af halvt her hjemme, men det virkede ikke.. De ville ikke tage det..
Så længe hun vil spise grød /mos og er glad, så fred være med at det er nestlee.. bare husk og servere det hjemmelavet med jævne mellemrum og så får hun snart smag for det også..
Kh Pia.
Anmeld