Fisk!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

otlitrom

Mindst én gang om ugen! Vi ELSKER fisk, begge to.. Vi kunne (næsten) leve af det. Med til forklaringen hører nok, at min kæreste er færing, og jeg selv er halv færing, og vi er opvokset med fisk til måltiderne næsten dagligt. Fisk er desværre dyrt i DK i forhold tl FO, så nogle gange "nupper" vi lidt med hjem i kufferten... *shhh*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Honningblomst

For noget tid siden spiste jeg fisk middag og aften, nu tror jeg min krop har fået hvad den manglede fra fisk, for nu gider jeg ikke det mere...Jeg er tema spiser..

Knus..

Anmeld

25. januar 2010

Vingummien

Nok ikke så meget som vi burde gøre, er kun bestemte fisk jeg er vilde med og det er dem der koster lidt.

Men knægten får det næsten hver dag da de tit får det i vuggestuen som efter midddags snack så han får i hvert fald rigeligt af det

Anmeld

25. januar 2010

BOBS

kitty skriver:

Mindst én gang om ugen! Vi ELSKER fisk, begge to.. Vi kunne (næsten) leve af det. Med til forklaringen hører nok, at min kæreste er færing, og jeg selv er halv færing, og vi er opvokset med fisk til måltiderne næsten dagligt. Fisk er desværre dyrt i DK i forhold tl FO, så nogle gange "nupper" vi lidt med hjem i kufferten... *shhh*

samme her nogle gange mere da manden fisker en del så det er for os billig mad også.....og alle de gamle fiskerkoner hvor jeg bor kan få alt ud af en fisk.....så ind imellem har jeg stået og lavet rogn til osv.....eller selv kogt torskerogn mums. Og minibobs hun spiser også det meste fisk, hvis det kan tilberedes så hun kan spise det.

i perioder har jeg det så også sådan at jeg IKKE skal have fisk i nogen afskygninger.... men sådan er det vel med alt...

Anmeld

26. januar 2010

Det er vist meget jævnt fordelt når jeg læser igennem svarene!

Jeg ville gerne spise fisk noget mere, jeg er bare så fantasiløs, når det kommer til tilberedning af fisk.. Det bliver næsten altid det samme..Laks med masser af paprika på i et fad, med porre og gulerødder og så kokusmælk henover og så ind i ovnen! Mums..

Stine 25+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.