Fisk!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Hvor tit spiser I egentligt fisk?

Her hjemme spiser kæresten det 4-5 gange om ugen, hvor jeg kun er med på den 1-2 gange max.!!

Stine 25+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Sulajma

3-4 gange om ugen ..

Fisk er lækkert og SUNDT

Anmeld

25. januar 2010

Lokke skriver:

3-4 gange om ugen ..

Fisk er lækkert og SUNDT

Godt gået!!

Jah, det er jo skide sundt...

Anmeld

25. januar 2010

oo

stort set aldrig...jeg er ikke ret god til fisk. men i weekenden lavede jeg hjemmelavede fiskefrikadeller med krydderurter fordi jeg havde besøg af to veninder der kun spiser fisk og de smagte dælme godt, så det bliver ikke sidste gang vi skal have dem

Anmeld

25. januar 2010

Lone Jakobsen

vi spiser det gerne 1 gang om ugen. derudover får min datter meget fisk med på madpakken....og mine ældste drenge er også glade for det.

Anmeld

25. januar 2010

JustAnotherName

ALDRIG!!!

Jeg KAN ikke lide fisk!

Jeg kan til nøds spise en rugbrød med stegt toskerogn og citron, en tun eller markrel-salat mad, og ellers lidt tunmousse som forret.
Ellers takker jeg nej tak til fisk, og gider heller ikke tilberede det som et aftensmåltid herhjemme.

Børnene får dog fiskefrikadeller og fisk som pålæg.
Men ellers får vi aldrig fisk herhjemme!

JEG KAN IKKE LIDE DET 
.....og jeg er endda ellers datter af en aktiv lystfisker - måske derfor ?!?!

Anmeld

25. januar 2010

LinLin

Vi får det stort set aldrig herhjemme. Når vi gør er det som fiskefrikadeller, torskerogn eller dåsetun! Bryder mig ikke særligt meget om fisk og spiser fx aldrig makrelsalat, sild og laks!

Anmeld

25. januar 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

ALDRIG!

Jeg køber det indimellem, for NU skal jeg godt nok have spist noget fisk... men jeg kan simpelthen ikke få det ned Spiser dog makrel i tomat engang imellem... det tæller vel det hele

Anmeld

25. januar 2010

mullesmith2

Vi spiser mest fisk til middagsmad, torskerogn, makrel, sild, kibbers, fiskefrikadeller og sådan en god laksemad eller rejemad det er dælme også godt  ellers tror jeg kun vi har fået en pastaret med laks og rejer til aften en gang, men det vil jeg snart lave igen det var helt vildt godt.

Anmeld

25. januar 2010

Koen.

Vi spiser det ca. 2- 3 gange om ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.