Rosa skriver:
Af samme grund ( jeg har mistet 1 gang for nogle år tilbage) valgte vi at fortælle det med det samme - samme dag som vi selv opdagede det.. Nu skal det lige siges at jeg også er verdens ringeste til at holde på den slags, så jeg kunne slet ikke forestille mig at have holdt på den i 1,5 måned!!! 

1½ måned..... Nogen holder jo helt på det til 12. uge...
Det gør vi jo overfor Idun. Og det er svært. Men jeg går bare med drømmen om at det bare går strålende til nf... Og vi kan køre flux til børnehaven og hente hende også bare lige køre til build a bear også gætter hun det og springer rundt af glæde... Jeg håber SÅ meget at det blir scenariet!!
Men altså - udover Idun, som skal beskyttes, så er 12 uger sindsygt lang tid. Jeg syntes det er lang tid på min blog, fordi jeg på den ene side ikke har lyst til at blogge om det endnu, så derfor skriver jeg kun her inde om det, men på den anden side, er det det der rører sig mest i mig i øjeblikket. Derfor ligger min blog meeeeeeeeget stille, til efter nf. mmm. Men sådan er det bar.e
Det er nok fordi jeg har brug for at vide hvem jeg siger det til og jeg ikke rigtig har overskud til at folk spørger så meget, andet end dem jeg er tæt på...
Anmeld