Fastelavns-udklædning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Ranarupta

Ih, fantastisk tråd!

Da jeg er gravid med første barn, så har jeg haft klædt hundene ud. 

Det første billede er fra sidste år, hvor Pluto og Molly var Batman og Robin. 
Det andet billede er de dragter, jeg regner med at købe til dette års udklædning - Hotdogs  

Ej, det er fis! 

Men når Bønne skal til fastelavn, så regner jeg med at sy selv, eller få min mor til at hjælpe mig. Jeg har altid været glad for at have dragter som ingen andre havde. 

/Karina, der glæder sig meget til at se jeres guldklumpers udklædningsbilleder!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. januar 2010

Bondepigen

Skal Jeres guldklumper klædes ud til fastelavn?
Hvad skal de forestille?
Køber du dragten eller syer du den selv?

Bianca skal klædes ud. Sidste år var hun en lille prinsesse-fe.
I år regner jeg med at hun skal være giraf.
Jeg KØBER fastelavnsdragten, for jeg er slet ikke kreativ nok anlagt til at kunne (og/eller gide) lave kostumet selv.

Celina regner jeg egentlig ikke med skal klædes ud. Hun går jo hverken i dagpleje eller vuggestue til den tid, og hun forstår alligevel intet af det .....men det kunne da selvfølgelig se ganske sødt ud, og være til glæde og fornøjelse - for mig! Hehe.

Jeg er spændt på at høre, hvad Jeres små guldklumper skal forestille ....hvis de da skal klædes ud. Og jeg håber også på, at der, når tiden kommer dertil, vil være en masse herlige billeder af de mange kære små fastelavns-unger

Jeg havde egentlig ikke planer om, at Emma skulle klædes ud, for vi skal slet ikke til fastelavnsfest i år. Vi venter til Emma er større..måske næste år.

Men vi var tilfældigt inde i H&M i sidste uge, og der faldt jeg for et sæt (som osse kan bruges selvom det ikke er fastelavn) Et par brune gamacher og en leopard tunika/kjole ting med en hætte med ører. Syntes simpelthen det var så sødt, og det kostede kun 50,- Men jeg havde slet ikke tænkt på fastelavn, men tror nu hun skal have det på den dag, og så kan vi lige tage på raslerundtur i familien for sjov...

Har i hvert fald ikke hørt noget fra DP om at der er fastelavnsfest.

Anmeld

26. januar 2010

Vinker

Ranarupta skriver:

Ih, fantastisk tråd!

Da jeg er gravid med første barn, så har jeg haft klædt hundene ud. 

Det første billede er fra sidste år, hvor Pluto og Molly var Batman og Robin. 
Det andet billede er de dragter, jeg regner med at købe til dette års udklædning - Hotdogs  

Ej, det er fis! 

Men når Bønne skal til fastelavn, så regner jeg med at sy selv, eller få min mor til at hjælpe mig. Jeg har altid været glad for at have dragter som ingen andre havde. 

/Karina, der glæder sig meget til at se jeres guldklumpers udklædningsbilleder!

Hahaaaa genialt med  udklædning til hundene

Jo jo de ska da helt sikkert være hotdogs i år - totalt grinern

Anmeld

26. januar 2010

Vinker

Hmm jeg kan ikke helt finde ud af det... Synes ikke udvalget er ret stort i Niklas Emils størrelser og gider ikke betale en bondegård for en dragt....

Anmeld

26. januar 2010

Bondepigen

Hmm jeg kan ikke helt finde ud af det... Synes ikke udvalget er ret stort i Niklas Emils størrelser og gider ikke betale en bondegård for en dragt....

Da min niece var et år gammel, syede min mor en chokoladebrun sparkedragt, og en anden niece (voksen) lavede papmache udenpå en ballon i rette størrelse, og skar det over, da det var tørt.

Malede det med brunt og guld, så det lignede en toms skildpadde, og så et par brune/sorte elastikker på, så hun kunne tage den på som en rygsæk... evt en elastik om brystet osse.. 

Det var SÅÅÅÅ sødt!!!

Og endnu nemmere er det jo, hvis man HAR en brun sparkedragt i forvejen...

Anmeld

26. januar 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Skal Jeres guldklumper klædes ud til fastelavn?
Hvad skal de forestille?
Køber du dragten eller syer du den selv?

Bianca skal klædes ud. Sidste år var hun en lille prinsesse-fe.
I år regner jeg med at hun skal være giraf.
Jeg KØBER fastelavnsdragten, for jeg er slet ikke kreativ nok anlagt til at kunne (og/eller gide) lave kostumet selv.

Celina regner jeg egentlig ikke med skal klædes ud. Hun går jo hverken i dagpleje eller vuggestue til den tid, og hun forstår alligevel intet af det .....men det kunne da selvfølgelig se ganske sødt ud, og være til glæde og fornøjelse - for mig! Hehe.

Jeg er spændt på at høre, hvad Jeres små guldklumper skal forestille ....hvis de da skal klædes ud. Og jeg håber også på, at der, når tiden kommer dertil, vil være en masse herlige billeder af de mange kære små fastelavns-unger

I år har jeg snydt og kæbt dragter til pigerne, men næste år har jeg plander om selv at lave dem.

Amalie skal være mariehøne og Laura skal være bi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.