Fastelavns-udklædning ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.562 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

JustAnotherName

Skal Jeres guldklumper klædes ud til fastelavn?
Hvad skal de forestille?
Køber du dragten eller syer du den selv?

Bianca skal klædes ud. Sidste år var hun en lille prinsesse-fe.
I år regner jeg med at hun skal være giraf.
Jeg KØBER fastelavnsdragten, for jeg er slet ikke kreativ nok anlagt til at kunne (og/eller gide) lave kostumet selv.

Celina regner jeg egentlig ikke med skal klædes ud. Hun går jo hverken i dagpleje eller vuggestue til den tid, og hun forstår alligevel intet af det .....men det kunne da selvfølgelig se ganske sødt ud, og være til glæde og fornøjelse - for mig! Hehe.

Jeg er spændt på at høre, hvad Jeres små guldklumper skal forestille ....hvis de da skal klædes ud. Og jeg håber også på, at der, når tiden kommer dertil, vil være en masse herlige billeder af de mange kære små fastelavns-unger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

NaFe

Uhh her er fasterlavns udklædningen også købt. De holder fasterlavn i vuggestuen og så skal vi til en privat fasterlavns fest, så selvfølgelig skal hende ballade mageren klædes ud...

Feluca skal være en Mariehøne....

Vi må jo lige lave en billede tråd til den tid med vores små udklædte børn....

Anmeld

25. januar 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

Skal Jeres guldklumper klædes ud til fastelavn?
Hvad skal de forestille?
Køber du dragten eller syer du den selv?

Bianca skal klædes ud. Sidste år var hun en lille prinsesse-fe.
I år regner jeg med at hun skal være giraf.
Jeg KØBER fastelavnsdragten, for jeg er slet ikke kreativ nok anlagt til at kunne (og/eller gide) lave kostumet selv.

Celina regner jeg egentlig ikke med skal klædes ud. Hun går jo hverken i dagpleje eller vuggestue til den tid, og hun forstår alligevel intet af det .....men det kunne da selvfølgelig se ganske sødt ud, og være til glæde og fornøjelse - for mig! Hehe.

Jeg er spændt på at høre, hvad Jeres små guldklumper skal forestille ....hvis de da skal klædes ud. Og jeg håber også på, at der, når tiden kommer dertil, vil være en masse herlige billeder af de mange kære små fastelavns-unger

Jeg tror faktisk lige jeg har fundet ud af det idag. Der var en tråd i "ordet er frit" tror jeg det var hvor der var en der kom med en super ide.... så i år tror jeg Liva skal være pirat.

Sidste år var hun også en lille fe Jeg tænker at om bare et år eller to står den nok på prinsesse de næste mange år til fastelavn... så nu mens jeg stadig kan bestemme lidt skal hun være noget sejt  

Anmeld

25. januar 2010

KWL

Tilde skal være en brud - men hvid kjole og slør og brudebuket

Thea skal være klovn.

De har begge selv valgt.

Begge dragter er købt. Ville egentlig gerne selv ha' lavet noget til dem. Fordi jeg elsker den slags og er også ret kreativ ( Hvis jeg selv skal sige det ) Men må bare indrømme at jeg ikke har energien og overskuddet til det i år

Glæder mig til at se fastelavnsbilleder

Anmeld

25. januar 2010

oo

Carla skal være Cirkeline - hun er ret hot hos frøkenen lige p.t.

Anmeld

25. januar 2010

Vingummien

Emil skal være en karate mand

Anmeld

25. januar 2010

grinbidderen

jeg ved ikke helt i nu om valdemars dagpleje holder fastalavn mener hun sagde at de ska holde noget men at de små ikke ska slå katten af tønen.. men hvis han skal klæders ud så er det som peter plys... og må da tage en billede runde efter fastalavn..

Anmeld

25. januar 2010

Vingummien

grinbidderen skriver:

jeg ved ikke helt i nu om valdemars dagpleje holder fastalavn mener hun sagde at de ska holde noget men at de små ikke ska slå katten af tønen.. men hvis han skal klæders ud så er det som peter plys... og må da tage en billede runde efter fastalavn..

Han skal da klædes ud selvom han ikke kan slå.

Ved ellers at der er mange der "hjælper" dem med at slå

Anmeld

25. januar 2010

grinbidderen

suanne85 skriver:

Han skal da klædes ud selvom han ikke kan slå.

Ved ellers at der er mange der "hjælper" dem med at slå

ja jeg syntes osse at de små bure kunne få lov til at slå katten af tønden tror faktisk at valdemar ville være ret så dygtig til det da han har såå mange kræfter.. men han blir nok klædt ud, kan bare ik finde ud af om jeg ska købe dragten i 92 el 98 han bruger jo 92 i tøj nu men hvis det ska på deres flyverdragter ska det nok være 98 i str..

Anmeld

25. januar 2010

anna-jonas

Anna skulle egentlig have været havfruen AAAAA.....Ariel (som hun altid ligesom stammer), men da vi var oppe for at købe dragten............faldt hendes øjne på en drøm af en BARBIE-BRUDEKJOLE, med slør og tyl................hun var som forstenet af forelskelse..............så i år skal hun være Brud.

Ida skal vist være dalmatiner............har en dragt fra Anna's første fastelavn, som vi vist propper den mindste prinsesse i.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.