er bange for ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

Hvor står nummeret til fødegangen ?? Har kiget alle mine papirer igennem, og kan ikke finde det ?? 

det står på en af de pjecer du fik af din jordemoder den første gang... fik du ikke en plastiklomme fuld af alle mulige pjecer og små bøger og lignende...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

missKat

LilleMor10 skriver:

Hvor står nummeret til fødegangen ?? Har kiget alle mine papirer igennem, og kan ikke finde det ?? 

Min JM satte en lille mærkat på min vandrejournal, men hvis ikke det stå derpå, ringer du bare til det sygehus hvor du skal føde og bede om at stille dem videre.

Lad være at bruge tid på at lede, få ringet i stedet.
Håber ikke der er noget galt!!

Anmeld

25. januar 2010

LilleMor10

så det afsted, hun bad mig komme med det samme  tak for hjælpen tøser 

Anmeld

25. januar 2010

Bare mig..

Hej. jeg har ikke læst alle svarene men tillader mig at skrive alligevel

Jeg ringede i torsdags fordi jeg i ca 5 dage ikke har mærket liv, stort set. Kun meget meget få spjæt, og mærker hende ellers hver dag og har jeg gjort siden uge 17+. Jeg ringede og sagde, at jeg var enormt bange, fordi jeg stort set ikke mærkede hende i 5 dage. Der fik jeg at vide, at hvis jeg i uge 27 næsten intet mærker i forhold til hvad jeg plejer skal jeg reagerer, men ét sølle lille puf fra barnet i maven tidligere end uge 24, så skulle man ikke være bange uanset hvor meget man ellers har mærket dem.

Så det er hvad jeg kan sige til dig. Er du alt fornervøs så ring da. det gjorde jeg selv om jeg egentlig havde mærket en meget meget lille smule til hende. Min egen læge sagde, at hvis jeg bliver det mindste i tvivl så skulle jeg bare lige komme ind til hende, og så ville hun lige sætte en lytter til så jeg kunne hører at hjertet var som det skulle

får at der ikke er noget galt.

Anmeld

31. januar 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Hvordan gik det?

Håber alt var okay.

Anmeld

31. januar 2010

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

ja hvad fik du set????

Anmeld

31. januar 2010

Bavianis

LilleMor10 skriver:

Ja - hvordan gik det??? Dine søstre her på baby.dk er ved at gå ud af deres gode skind!

Anmeld

31. januar 2010

BinaMor

hvorn gik det?

Anmeld

1. februar 2010

mariamiss6

LilleMor10 skriver:

kooooooooom nuuuuuuuuu jeg VED du kigger ind til os i ny og næ

jeg håber du fik gode nyheder

Anmeld

2. februar 2010

LilleMor10

undskyld det sene svar, mit net er gået ned så har opsagt det, på vej ud af døren til hospitalet ringede jeg til TDC fordi mit net drillede, jeg blev så sur og rasende, og midt i alt skrigeriget kom der nogle kraftige spark,  længe leve dårlig kundeservice hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.