Der var engang hvor jeg heller ikke havde mærket liv i ca 24 timer. Jeg havde prøvet alt det der med at drikke iskoldt vand, stå på hovedet osv, men intet hjalp. Jeg var vel omkring 35-37 uger henne. jeg ringede til fødegange og de sagde at jeg endelig skulle komme ind hvis jeg ville. Jeg var ikke rigtig urolig, så jeg tog en tur på legeplads med de to andre, bagefter skulle jeg handle osv. Da min mand ringede sidst på eftermiddagen, havde jeg stadig ikke mærket liv. Jeg var ikke bekrymret, men det var min mand, så han tog fri fra arbejde og sagde nu tager vi altså på hospitaltet. Da vi kom der ind, var de helt bekrymrede derinde. De kunne ikke forstå jeg ikke var dukket op, og nu måtte de skyndes sig med at scanne mig og det var da underligt jeg slet ikke mærkede liv. Jeg blev scannet og alt var i skønneste orden!
Det jeg ville fortælle med den historie var bare, at de meget gerne vil se en, og at de faktisk blever mere urolige af at man ikke kommer, end at de synes man kommer for tit. Så ring du bare! specielt hvis du selv er bekrymret!
Anmeld