Omg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Sommerfuglen.

Ligger i min seng. Min mor og søster sover (;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Vinker

Puuuh det lyder godt nok grimt  Godt I kom i sikkerhed! Jeg fatter simpelthen ikke hvad der sker for folk. De er jo syge i hovederne!

Håber du får snakket det hele godt igennem!

Anmeld

25. januar 2010

Dictes mor

Fik I snakket med politiet bagefter. Sådan en oplevelse kan godt sætte sig meget hårdt i en, og det er meget vigtigt, at du får snakket det igennem med så mange som muligt. Jeg har selv været udsat for et væbnet røveri, og ved hvor påvirket man kan blive af sådan noget, så derfor skal du fortælle det til så mange som muligt, og det er vigtigt at du får fortalt i detaljer, hvad der skete osv, for det skal bearbejdes, så man ikke går og er bange i lang tid efter.

Anmeld

25. januar 2010

Sommerfuglen.

Vinker skriver:

Puuuh det lyder godt nok grimt  Godt I kom i sikkerhed! Jeg fatter simpelthen ikke hvad der sker for folk. De er jo syge i hovederne!

Håber du får snakket det hele godt igennem!

Folk er blevet for sindssyge i hovedet! Det er nærmest ikke sikkert at gå nogen steder.

Før har jeg bare været ''almindelig'' bange for at cykle i mørke alene eller sådan noget, inden jeg mødte min kæreste, som så har gjort mig fuldstændig tryg.

Nu tør jeg ikke gå nogen stede mere. Har totalt noia på!

Anmeld

25. januar 2010

Sommerfuglen.

Majastina skriver:

Fik I snakket med politiet bagefter. Sådan en oplevelse kan godt sætte sig meget hårdt i en, og det er meget vigtigt, at du får snakket det igennem med så mange som muligt. Jeg har selv været udsat for et væbnet røveri, og ved hvor påvirket man kan blive af sådan noget, så derfor skal du fortælle det til så mange som muligt, og det er vigtigt at du får fortalt i detaljer, hvad der skete osv, for det skal bearbejdes, så man ikke går og er bange i lang tid efter.

Fik ikke snakkket med politiet. Var i chok, og de snakkede også kun med dem der havde været der ude hvor det skete. Jeg gik i chok fordi man kunne høre ting inde i køkkenet, og folk råbte og skreg, og der kom en og fortalte hvad hun havde set, og det gjorde mig også bange. Jeg prøver at fortælle det til dem jeg kan. Snakkede med mine 2 lærere da jeg kom hen i skolen her kl. 12. Og de sagde også jeg skulle fortælle det til så mange jeg kunne.

Anmeld

25. januar 2010

Vinker

Dennis'sPige<3 skriver:

Folk er blevet for sindssyge i hovedet! Det er nærmest ikke sikkert at gå nogen steder.

Før har jeg bare været ''almindelig'' bange for at cykle i mørke alene eller sådan noget, inden jeg mødte min kæreste, som så har gjort mig fuldstændig tryg.

Nu tør jeg ikke gå nogen stede mere. Har totalt noia på!

Kan virkelig godt forstå du er blevet ekstra bange nu. Det er en farlig verden vi lever i. Jeg stopper nogen gange op og tænker at denne verden sætter vi vores børn i

Danmark er et lille land, men det er langt fra småting der sker!

Anmeld

25. januar 2010

Sommerfuglen.

Vinker skriver:

Kan virkelig godt forstå du er blevet ekstra bange nu. Det er en farlig verden vi lever i. Jeg stopper nogen gange op og tænker at denne verden sætter vi vores børn i

Danmark er et lille land, men det er langt fra småting der sker!

Præcis! Man kan jo ikke engang flytte til den anden ende af landet, eller bare flytte nogen byer væk, det jo det samme ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.