Omg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. januar 2010

Sommerfuglen.

Nogen der har hørt om den store slåskamp i Brøndby str. ? Kulturhuset Brønden. Hold da fest!  Min kærestes mor var på arbejde der inde i baren, og fordi mig og min kæreste havde været til en fest (der var monster kedelig - så meget at man ikke en gang gad at drikke, og havde lyst til at lægge sig til at sove!!) så skulle vi ned til hans mor så vi kunne tage en taxa hjem med hende.

Min kæreste og jeg gik fra festen kl. 01:45 og var nede ved hans mor, i kultur huset, kl. 02:00. Lige da vi kom gående så vi min kærestes lærer, som var dør mand, blive smadret ud af døren af en flok indvandrere. Vi skyndte os ind til hans mor og de andre der var på arbejde i baren, og fik af vide vi skulle gå ud i køkkenet for at være i sikkerhed!  Min kærestes onkel ringede efter politiet og sagde de skulle komme, fordi der var kæmpe slås kamp, Brøndby str. drenge mod Hundige drenge, og så fik vi af vide at de skød med pistoler lige omme på den anden side af væggen hvor vi var  fuck fuck fuck. Blev TOTALT bange! Det gik vildt langt tid før politiet kom, der gik måske 5-7 min. men det er lang tid forhold til der var kæmpe slåskamp, 30 mod 30, og de skød!

Jeg stod i min helt egen verden, hvor jeg lige pludselig brød sammen, fordi lige ud af det blå fik jeg totalt ondt i maven (mens smerter), og faldt ind i mod et hjørne og stod der, hvor  min kæreste skyndte sig at stille en kasse under mig så jeg kunne sidde ned. Og jeg kunne bare ikke holde tårene tilbage fordi jeg var i chok nærmest, over de sloges og skød efter hinanden.

Min kæreste gik rundt og kiggede og lukkede døre, efter en time hvor dem der havde været oppe og slås, var kommet væk, og politiet ligesom havde taget over. De havde kastet med borde og stole og højtalere, og smadret ruder, og slået flasker i hovedet på hinanden så der lå glasskår med blod, og blod på gulv og vægge mange steder.

Først kl. 4 kunne vi ringe efter en taxa  lå i min seng kl. halv 5, og har bare været SÅ træt hele dagen, og så har jeg været sur på min kæreste og grædt, og alt muligt. Tror jeg var stadig meget rystet over hvad der skete i nat . PUHA!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Alína Hólm

det var ik sjovt.

Anmeld

25. januar 2010

Sommerfuglen.

anikaingibjorg skriver:

det var ik sjovt.

overhovedet ik! jeg kom til at tænke på da vi var i sikkerhed, at hvis vi var gået fra festen bare 1 minut efter, var vi endt hvor de sloges og skød!

Anmeld

25. januar 2010

Alína Hólm

Dennis'sPige<3 skriver:

overhovedet ik! jeg kom til at tænke på da vi var i sikkerhed, at hvis vi var gået fra festen bare 1 minut efter, var vi endt hvor de sloges og skød!

havde i da overvejet at gå før?

Anmeld

25. januar 2010

Sommerfuglen.

anikaingibjorg skriver:

havde i da overvejet at gå før?

nej. for vi skulle bare tilbage til hans mor, som havde fri kl. 2, så vi kunne få en taxa med hende hjem.

Anmeld

25. januar 2010

Alína Hólm

Dennis'sPige<3 skriver:

nej. for vi skulle bare tilbage til hans mor, som havde fri kl. 2, så vi kunne få en taxa med hende hjem.

det da godt så. men det er da forfærdelig når sådan noget sker.

Anmeld

25. januar 2010

Sommerfuglen.

anikaingibjorg skriver:

det da godt så. men det er da forfærdelig når sådan noget sker.

meget!
de var gået ud i mellem gangen og kastet med ting, mellem køkkenet og kontoret, og min kæreste gik ind for at hente hans mors piller til hende. godt nok var det en halv time - time efter de havde været ude i mellem gangen, men var mega bange for han ikke kom tilbage fra kontoret

Anmeld

25. januar 2010

Alína Hólm

orh ha, jeg havde godt nok blevet skræm til døde

Anmeld

25. januar 2010

Sommerfuglen.

orh ha, jeg havde godt nok blevet skræm til døde

Det var vildt ubehageligt! har stadig total noia' på  den mindste lyd gør mig bange! er bange for der er nogen på gaden der vil gøre mig noget nu

Anmeld

25. januar 2010

Alína Hólm

Dennis'sPige<3 skriver:

Det var vildt ubehageligt! har stadig total noia' på  den mindste lyd gør mig bange! er bange for der er nogen på gaden der vil gøre mig noget nu

er du ik sammen med nogen lige nu ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.