hvorfor SÅ træt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

baby2010

Caroline86 skriver:

hæhæ.. det går nok!

Har valgt at kalde det præ-ammehjerne når det sker herhjemme!

Nu skal jeg bare have vendingen overstået i næste uge og så vente på at prinsessen kommer ud til os!!!

Haha præammehjerne - godt udtryk! Jamen jeg troede din datter havde vendt sig??? Eller var det ikke dig som skrev det indlæg? Nu er jeg helt forvirret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

CS

Caroline86 skriver:

ja, men undrer mig over hvorfor man bliver så træt!?

Er det kroppen der forsøger at "sove på forhånd" , eller hvad er det for noget?

For jeg kan ikke forstå at de ekstra kilo og det øgede kredsløbspres alene kan gøre så meget!?

uha det har jeg lige læst om i dag... dels fordi det er en belastning for kroppen at bære rundt på de ekstra kilo + at kroppen skal omsætte ekstra blod, livmoderen skal vokse, brysterne skal klargøres til amning, fostervand skal dannes og fosteret skal vokse - så ja træthed er nu ikke så underligt med alle de processer der sker dagligt  

Anmeld

24. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
baby2010 skriver:

Haha præammehjerne - godt udtryk! Jamen jeg troede din datter havde vendt sig??? Eller var det ikke dig som skrev det indlæg? Nu er jeg helt forvirret...

uha søde.. der kom et nyt indlæg dagen efter... Linker dig lige..

Anmeld

24. januar 2010

Moderator

baby2010 skriver:

https://www.baby.dk/debat/37099pi1/graviditet/---.aspx

Anmeld

24. januar 2010

baby2010

Caroline86 skriver:

https://www.baby.dk/debat/37099pi1/graviditet/---.aspx

EJ for søren da! Sikke en totalt nederen oplevelse!!! Så du skal ind og vendes alligevel? Hvornår skal du så det?

Anmeld

24. januar 2010

Moderator

baby2010 skriver:

EJ for søren da! Sikke en totalt nederen oplevelse!!! Så du skal ind og vendes alligevel? Hvornår skal du så det?

starter med akupunkturvending.. har første bahandling onsdag, 2 behandlinger torsdag og en enkelt fredag morgen inden jeg skal til manuel vending kl.11. fredag på Skejby...

Så det bliver nogle heftige dage...

Anmeld

24. januar 2010

baby2010

Caroline86 skriver:

starter med akupunkturvending.. har første bahandling onsdag, 2 behandlinger torsdag og en enkelt fredag morgen inden jeg skal til manuel vending kl.11. fredag på Skejby...

Så det bliver nogle heftige dage...

Uha det bliver intensivt! Du må lave en tråd som du kan kalde: "Vendingsforsøg" og skrive på hver dag, så vi kan følge med og krydse fingre! ¨

Knus

Anmeld

24. januar 2010

Moderator

baby2010 skriver:

Uha det bliver intensivt! Du må lave en tråd som du kan kalde: "Vendingsforsøg" og skrive på hver dag, så vi kan følge med og krydse fingre! ¨

Knus

ja, det har jeg også planer om.. og tager billeder hver dag, så vi kan følge med i om maven ændrer udseende... Håber jeg lige kan få min jordemoder til at scanne mig tirsdag så jeg er HELT sikker på hun ikke har vendt sig - ville være for surt at vende hende tilbage i uk, hvis hun faktisk har vendt sig i hovedstilling inden..

Jeg har nemlig været lidt i tvivl i dag, selvom jeg plejer helt tydeligt at kan mærke hvordan hun ligger...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.