hvorfor SÅ træt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.148 visninger
17 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Puha, synes bare trætheden overfalder mig hele tiden...

Jeg ved godt at de ekstra kilo (i mit tilfælde 12) og det øgede pres på hjerte og lunger gør at man bliver hurtigere udmattet og træt, meeen... synes jeg kan sove hele tiden, og jeg er nødt til at lægge mig midt på dagen og få en lur for ikke at dratte omkuld på sofaen kl. 19

Jeg sover, alt taget i betragtning, okay om natten, og har ikke voldsomme problemer med at finde en god stilling at sove i.

Jeg er for det meste oppe for at tisse én gang hver nat, men nogle nætter er det ikke nødvendingt.

Hvorfor bliver man så træt?

Knus Caroline 35+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Lone Jakobsen

fordi du er højgravid jeg har haft det på samme måde ved alle 4 graviditeter.

Anmeld

24. januar 2010

Moderator

nutche skriver:

fordi du er højgravid jeg har haft det på samme måde ved alle 4 graviditeter.

ja, men undrer mig over hvorfor man bliver så træt!?

Er det kroppen der forsøger at "sove på forhånd" , eller hvad er det for noget?

For jeg kan ikke forstå at de ekstra kilo og det øgede kredsløbspres alene kan gøre så meget!?

Anmeld

24. januar 2010

Dictes mor

Jeg forstår det heller ikke, jeg er også så umådelig træt. Igår skulle jeg køre hjem fra min søster og det tager ca. en time, og jeg var ved at holde ind for at tage en lur flere gange, fordi jeg bare var så træt!

Kroppen må jeg virkelig arbejde hårdt for tiden, siden vi er så trætte, for man kan  jo desværre ikke sove på forskud. Jeg snakkede med min søster om det her til aften, og hun sagde, at hun også var meget meget træt lige ind til hun nærmede sig termin, hvor hun fik en kæmpe energi insprøjtning, og så skulle alt bare gøres rent og klart il baby kom. Så vi kan da håbe, og så må vi bare sove ind til da

Anmeld

24. januar 2010

Lone Jakobsen

Caroline86 skriver:

For jeg kan ikke forstå at de ekstra kilo og det øgede kredsløbspres alene kan gøre så meget!?

nej jeg tror simpelthen at det er det ekstra overarbejde kroppen kæmper med. som du selv skriver er det ikke kun vægten, men også kredsløb, ryggen der værker....og generelt en krop der er stærkt påvirket af at skabe et lille vidunder.

ved godt jeg lyder en smule tåbelig. men for mig er det bare helt fantastisk det der sker når man er gravid....så jeg forstår godt at trætheden er overvældende....og den fortsætter når dit barn er født og baby kræver kroppens resourcer på en helt anden måde.

Anmeld

24. januar 2010

Lærke90

puha ja har været der..

dog havde jeg besvær med at sove om natten og skulle op på toilet mindst 3 gange på en nat..

Men ja det er hårdt dertil sidst og man bliver ufattelig træt

Anmeld

24. januar 2010

ønskebørn74

Husk på du har en efterhånden stor "parasit" inde i maven der tager meget af dine resurser.. Din krop vælger barnet først nu... Helt fantastisk hvordan vi er indrettet...

Anmeld

24. januar 2010

baby2010

Jeg har det 100% samme måde Caroline... Jeg er dødtræt hele tiden - nogle dage er værre end andre.

Sommetider sover jeg 10 timer om natten - og jeg er oppe og tisse mellem 1-3 gange. Godt det snart er overstået - hvor langt er det nu du har til fødslen?

Knus Julie

Anmeld

24. januar 2010

baby2010

Hov undskyld det står jo i dit indlæg at du er 35+2 - sorry - men det er fordi jeg er så træt 

Anmeld

24. januar 2010

Moderator

baby2010 skriver:

Hov undskyld det står jo i dit indlæg at du er 35+2 - sorry - men det er fordi jeg er så træt 

hæhæ.. det går nok!

Har valgt at kalde det præ-ammehjerne når det sker herhjemme!

Nu skal jeg bare have vendingen overstået i næste uge og så vente på at prinsessen kommer ud til os!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.