Gæt et køn ;0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

Sisley

Det er lidt svært at se, når du ikke står med siden til. Jeg gætter dog på en dreng, da din mave er flad for oven og spids i bunden. En "pigemave" starter som regel lige under brysterne og er meget mere rund.

Sisley
- der har en typisk pigemave, men har taget fejl med andre mange gange før :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Riksen

Jeg tror, at det er en pige

Og må jeg lige kommentere, hvor flot du er. Sådan vil jeg også se ud, når jeg engang forhåbentlig bliver gravid.

Anmeld

24. januar 2010

JustAnotherName

Mit gæt er PIGE 

Anmeld

24. januar 2010

grinbidderen

ja jeg gætter osse på en lille prinsesse..

Anmeld

25. januar 2010

Liljesilas

kitty skriver:

Nej, og det er helt sikkert rigtigt! Men efter to år er det komplet umligt, for at være ærlig. Så er man fyldt af vrede, misundelse, afmagt, modløshed, glæde, tårer, kærlighed, diskussioner.. You name it.. Hele følelsesregistret bliver smadret. Men man fortsætter, fordi man ønsker sig et BARN!

Ja puha det kan jeg godt forestille mig! Det er så irreterende det skal være sådan, og det er klart, at det er meget svært at lade være med at tænke på! Jeg håber virkelig i snart får jeres ønske i opfyldelse, det fortjene i da efter så lang tid 

Anmeld

25. januar 2010

Liljesilas

marikka skriver:

Jeg gætter på en PIGE. Jeg synes den ligner min mave lidt, og deri er der en pige

Optarerer du ikke lige

Jo det skal jeg nok gøre Så må jeg håbe de kan sige det på fredag, men jeg skal nok lige skrive.

Anmeld

25. januar 2010

Liljesilas

Riksen skriver:

Jeg tror, at det er en pige

Og må jeg lige kommentere, hvor flot du er. Sådan vil jeg også se ud, når jeg engang forhåbentlig bliver gravid.

Tak hvor er du sød!!!

Bliver spændende at se om du har ret, for jeg tror også det bliver en bette prinsesse.

Anmeld

25. januar 2010

TbCp

Jeg gætter dreng

Anmeld

25. januar 2010

Liljesilas

Tak for alle jeres bud, det er sødt i gider give jer tid til at skrive. Jeg synes det er sjovt og spændende at høre alle jeres meninger, og det gør også fredag meget mere spændende for mig!

SÅ TAK

Anmeld

27. januar 2010

Slettet

Jeg gætter på en dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.