Gæt et køn ;0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

otlitrom

Jeg tror det bliver en pige.  Men bare det bliver et barn, så er det vel godt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Liljesilas

kitty skriver:

Jeg tror det bliver en pige.  Men bare det bliver et barn, så er det vel godt?

Ja jeg er ligeglad med hvilke køn det er, jeg tror bare det er en pige - af den grund, har vi kun kunne finde pige navne. Vi har snakket om drenge navne, men der er bare ingen - vi er helt tom for ideer

Anmeld

24. januar 2010

otlitrom

Ja jeg er ligeglad med hvilke køn det er, jeg tror bare det er en pige - af den grund, har vi kun kunne finde pige navne. Vi har snakket om drenge navne, men der er bare ingen - vi er helt tom for ideer

Det var også sagt i spøj, for selvfølgelig ønsker man sig jo et barn

Ja, vi har så ingen børn - endnu- men vi har da snakket navne.. Og det har også været nemmest med pigenavnene.

Så må I se efter scanningen om I må snakke videre, for at finde et drengenavn

Men har du kigget i navnetrådene herinde? måske var det lidt inspiration?

Anmeld

24. januar 2010

Liljesilas

kitty skriver:

Det var også sagt i spøj, for selvfølgelig ønsker man sig jo et barn

Ja, vi har så ingen børn - endnu- men vi har da snakket navne.. Og det har også været nemmest med pigenavnene.

Så må I se efter scanningen om I må snakke videre, for at finde et drengenavn

Men har du kigget i navnetrådene herinde? måske var det lidt inspiration?

Ja jeg har kigget lidt, og tror desværre vi er lidt besværlige med navne. Mange af navnene er super søde, men kender du ikke det, at man skal føle det er lige det navn...

Anmeld

24. januar 2010

otlitrom

mayapigen skriver:

Ja jeg har kigget lidt, og tror desværre vi er lidt besværlige med navne. Mange af navnene er super søde, men kender du ikke det, at man skal føle det er lige det navn...

Jo, bestemt! Det skal jo være det helt, helt rigtige Jeg ved at det er SÅ typisk at sige, men jeg gør det alligevel: mon ikke I ved det, når I evt. får en dreng i armene? ser ham og tænker: gud ja, det er da en Carlo Frede!

Anmeld

24. januar 2010

Liljesilas

kitty skriver:

Jo, bestemt! Det skal jo være det helt, helt rigtige Jeg ved at det er SÅ typisk at sige, men jeg gør det alligevel: mon ikke I ved det, når I evt. får en dreng i armene? ser ham og tænker: gud ja, det er da en Carlo Frede!

Haha jo det kan godt være Men måske man også åbner sig mere op, hvis man får afvide at det er en dreng man har i maven...

Prøver i på at blive gravide?

Anmeld

24. januar 2010

otlitrom

mayapigen skriver:

Haha jo det kan godt være Men måske man også åbner sig mere op, hvis man får afvide at det er en dreng man har i maven...

Prøver i på at blive gravide?

Ja, det kan godt ske

Ja, vi gør! Det er to år siden jeg smed pillerne, om en uge... Så det har været og er en lang kamp! Men det kommer nok! Lige nu er humøret og modet med os

Anmeld

24. januar 2010

Liljesilas

kitty skriver:

Ja, det kan godt ske

Ja, vi gør! Det er to år siden jeg smed pillerne, om en uge... Så det har været og er en lang kamp! Men det kommer nok! Lige nu er humøret og modet med os

Ja det skal nok komme. Det er nemt for mig at sige, men jeg har bare hørt (ved ikk om det passer) at man ikke skal tænke for meget over det... Men jeg krydser finger!

Anmeld

24. januar 2010

otlitrom

mayapigen skriver:

Ja det skal nok komme. Det er nemt for mig at sige, men jeg har bare hørt (ved ikk om det passer) at man ikke skal tænke for meget over det... Men jeg krydser finger!

Nej, og det er helt sikkert rigtigt! Men efter to år er det komplet umligt, for at være ærlig. Så er man fyldt af vrede, misundelse, afmagt, modløshed, glæde, tårer, kærlighed, diskussioner.. You name it.. Hele følelsesregistret bliver smadret. Men man fortsætter, fordi man ønsker sig et BARN!

Anmeld

24. januar 2010

Bare mig..

Jeg gætter på en PIGE. Jeg synes den ligner min mave lidt, og deri er der en pige

Optarerer du ikke lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.