graviditet og operation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

Anonym trådstarter

Tjuls skriver:

Jeg fik ryggen opereret, hvilket jeg ikke havde klaret hvis vi ikke havde været to.. For der må man ingenting i flere måneder. Og sønnen kom ved AKS.. Så det var både for og bag jeg var helt kvæstet.. :/

Så når i er to, kan manden vel tage lidt over ? Eller er der ikke mulighed for operationen måske kan fremskyndes?

Jo operationen kan da nemt fremskyndes - jeg kan bare ringe derned og få en ny tid, men jeg skal state på mit nye job her midt i næste måned og da det kun er et vikariet frem til sommer, synes jeg ik jeg kan "tillade" mig at bede om fri i 6 uger - selvom jeg jo reelt kan være ligeglad og mest burde tænke på mig selv..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Tjuls

Anonym skriver:

Jo operationen kan da nemt fremskyndes - jeg kan bare ringe derned og få en ny tid, men jeg skal state på mit nye job her midt i næste måned og da det kun er et vikariet frem til sommer, synes jeg ik jeg kan "tillade" mig at bede om fri i 6 uger - selvom jeg jo reelt kan være ligeglad og mest burde tænke på mig selv..

Hvis du har mange smerter i foden, og operationen er nødvendig for at afhjælpe smerterne, så synes jeg da du skal sætte dig selv forrest..

Anmeld

24. januar 2010

Anonym trådstarter

Tjuls skriver:

Hvis du har mange smerter i foden, og operationen er nødvendig for at afhjælpe smerterne, så synes jeg da du skal sætte dig selv forrest..

Du har ret - men man vil jo heller ik være til besvær, nu hvor man lige har fået jobbet

Anmeld

24. januar 2010

Tjuls

Anonym skriver:

Du har ret - men man vil jo heller ik være til besvær, nu hvor man lige har fået jobbet

Det kan jeg selvfølgelig godt følge dig i, meeeen.. Ens ve og vel kommer nu før et arbejde.. IMO..

Anmeld

24. januar 2010

LauraLW

Anonym skriver:

Blot et simpelt spørgsmål: Er der nogen der ved om man må blive opereret, hvis man er gravid?

Har en operation i vente om ca. et halvt år, men vi arbejder på at blive gravide(der er ik noget der tyder på, at det sker indenfor de næste par måneder da cyklus stadig ik er normal)

Da jeg var gravid sidst, havde jeg en stor cyste på æggestok der skulle fjernes. Skulle i fuld narkose, men fik at vide at efter de 12 uger så skulle det ikke være farligt for babyen. - Desværre mistede jeg inden, så blev opereret planmæssigt.

Men snak med den læge/afdeling der står for din operation.

Laura

Anmeld

24. januar 2010

Becks

Min søster blev opereret for galdesten da hun var 7 mdr henne, De ville have ventet, men fordi han sparkede direkte på galdestenene, blev de fjernet.. En veninde fik fjernet blindtarmen, da hun var ca 4 mdr henne mener jeg..
Og en anden veninde, blev opereret i foden og lagt skruer ind da hun var meget ny gravid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.