graviditet og operation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.159 visninger
15 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

Anonym trådstarter

Blot et simpelt spørgsmål: Er der nogen der ved om man må blive opereret, hvis man er gravid?

Har en operation i vente om ca. et halvt år, men vi arbejder på at blive gravide(der er ik noget der tyder på, at det sker indenfor de næste par måneder da cyklus stadig ik er normal)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Honningblomst

Kommer nok an på hvilken operation det er og hvr vigtig den er...men kan I ikke vente med at blive gravide til efter?

Knus..

Anmeld

24. januar 2010

Anonym trådstarter

Det er en lidt "vigtig" operation i den forstand, at det vil afhjælpe mine smerter i foden gevaldigt. Og jo, selvfølgelig vil vi satse på at vi først bliver gravide bagefter, men man er jo aldrig helt herre over naturen -det kan jo "smutte"..

Anmeld

24. januar 2010

Tjuls

Jeg ved det faktisk ikke.. Da jeg ventede mig havde jeg en MEGET vigtig operation.. Lægerne bad mig faktisk om at få den mens jeg var i 7 månede, men valgte selv at vente.. Jeg ville ikke baby skulle påvirkes af narkosen.. Så han var 3 uger da jeg fik operationen..

Anmeld

24. januar 2010

LRJ

Jeg skulle os have været opereret i knæet i oktober sidste år, men fordi jeg var gravid, måtte jeg ikk - Fordi jeg skulle i fuld nakose, men hvis det bare er noget med en lokal bedøvelse gør det ikk noget,

Det var hva lægen sagde til mig, da jeg fortalte jeg var gravid

Anmeld

24. januar 2010

Anonym trådstarter

Tjuls skriver:

Jeg ved det faktisk ikke.. Da jeg ventede mig havde jeg en MEGET vigtig operation.. Lægerne bad mig faktisk om at få den mens jeg var i 7 månede, men valgte selv at vente.. Jeg ville ikke baby skulle påvirkes af narkosen.. Så han var 3 uger da jeg fik operationen..

Dejligt at du kunne vente - min operation er dog lidt svær at få når man har et lille barn, da jeg skal have gips på i 6 uger og ikke må gå på foden... hmm..

Anmeld

24. januar 2010

Anonym trådstarter

Lone H. skriver:

Jeg skulle os have været opereret i knæet i oktober sidste år, men fordi jeg var gravid, måtte jeg ikk - Fordi jeg skulle i fuld nakose, men hvis det bare er noget med en lokal bedøvelse gør det ikk noget,

Det var hva lægen sagde til mig, da jeg fortalte jeg var gravid

Hvor langt henne i graviditeten var du da operationen skulle ha været?

Anmeld

24. januar 2010

Honningblomst

Det er altså muligt at undgå at blive gravid.. så det ville jeg altså gøre...for de vil helst ikke bedøve en gravid hvis ikke det er meget nødvendigt.

Knus Eva..

Anmeld

24. januar 2010

Tjuls

Anonym skriver:

Dejligt at du kunne vente - min operation er dog lidt svær at få når man har et lille barn, da jeg skal have gips på i 6 uger og ikke må gå på foden... hmm..

Jeg fik ryggen opereret, hvilket jeg ikke havde klaret hvis vi ikke havde været to.. For der må man ingenting i flere måneder. Og sønnen kom ved AKS.. Så det var både for og bag jeg var helt kvæstet.. :/

Så når i er to, kan manden vel tage lidt over ? Eller er der ikke mulighed for operationen måske kan fremskyndes?

Anmeld

24. januar 2010

LRJ

Anonym skriver:

Hvor langt henne i graviditeten var du da operationen skulle ha været?

13 uger, ville jeg præcis have været

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.