Barnetkøn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

SarahAa

Ja her passede min tro på at det var en dreng heller ikke. Jeg drømte kun at jeg skulle have en dreng osv.

Men her kommer der en lille pige

Knus Sarah 36+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Dansker i England

Hej.

Jeg var overbevist om, at jeg skulle have en dreng (var ikke blevet scannet), men ud kom en lille pige - så åbenbart er jeg ikke så fantastisk god til at fornemme denne slags ting.

Anmeld

24. januar 2010

DK

Jeg drømte tit om mit ufødte barn. Det var altid et meget lille barn, ca. 15 cm. høj. Det har blå denmin smækbukser og en hvid t-shirt. Det har blond hår i page. Det er sådan en 4-5 år!!! En lille tommeliden i sådan "intet køn". Jeg kan huske at jeg i drømmene altid var helt i chok over at det selv kunne løbe rundt, og spise lagkage, liiige efter det var blevet født, he he...

Jeg troede barnet var en dreng, fordi at det var barnets far HELT sikker på (og han er normalt en af dem der bestemmer at solen skal skinne, og så gør den det!). Det viste sig at være en vidunderlig Kirstine, som afskyr lagkage og smækbukser!

Jeg har senere fundet ud af, at når jeg drømmer om dette lille barn, så er det "i virkeligheden" mig selv som barn! 

Anmeld

24. januar 2010

luckas-mor

både jeg og kæresten var sikker på a det var en lille pige i min mave, hvor alle andre sagde det blev en dreng

jah da vi så var til 3D scanning i 29+ fik vi så kønnet a se og jahh det blir den dejligste dreng, så de andre havde ret havde ellers kun drømt pigebaby, men er såå glad for det er en dreng vi ska ha

Anmeld

24. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeps.. Jeg "vidste" vi ventede en dreng fra dag 1... Hvilket jo også var korrekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.