Barnetkøn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

822 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

Mariekjellerup

Hej alle i skønne tøser

Jeg vil lige hører om nogen af jer har haft en fornemmelse, med hvilken køn jeres barn er? om i så også har ret.. for har hørt et par stykke sige, at de har hele tiden haft på fornemmelsen at det var dette køn...

Knus marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

LinLin

Ja, det havde jeg med David - var sikker på det var en dreng jeg ventede!

(måske fordi det var det jeg håbede på! - ligesom det er denne gang... )

Anmeld

24. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg havde en hel klar forventning om at vi skulle have en lille dreng... Drømte KUN om drengebabyer og var derfor HELT sikker...

Vi skal have en lille Laura om en måned haha

Så her holdt den ikke stik.

Jeg har efterfølgende hørt at man ofte drømmer om det modsatte køn af hvad man får, så måske jeg bare skulle have vidst det da jeg blev gravid

Den eneste drøm jeg har haft hvor det blev en pige (inden vi fik kønnet at vide altså), der fødte jeg d. 14/2 - 12 dage inden terminen, så nu må vi se

Knus Caroline 35+2

Anmeld

24. januar 2010

dorthemus

Tjaa mit holdt heller ikke stik: har været mest sikker på en dreng, men det er altså en lille pige

Anmeld

24. januar 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Første gang var jeg overbevist om det var en dreng, og ja det viste det sig så at det var....

Her anden gang var jeg stensikker på vi skulle have en lille pige. Men en uge inden md scanningen var der pludselig noget der sagde mig at vi i stedet skulle have en lille dreng, og ganske rigtig der ligger nu en dejlig drenge baby i min mave....

Kram

Anmeld

24. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Første gang var jeg overbevist om, at vi ventede en pige. Jeg kunne ligesom bare "mærke" det og ganske rigtigt - ud kom en lille prinsesse 9 mdr. efter.

Denne gang havde jeg på fornemmelsen, at vi ventede en dreng - måske fordi jeg ikke turde håbe på, at være så "heldig" med en pige mere. Har aldrig godt kunne tænke mig min. 2 piger  Ganske forkert - scanningen viste os, at det er endnu en pige

Anmeld

24. januar 2010

Bare mig..

Hej. Jeg har hele tiden haft en fornemmelse af at det var en dreng i ventede, og drømte som caroline, kun om drenge. Alt var drengeting i mit hoved. Men til kønsskanning viste det sig det var en pige. Så her holdte det heller ikke stik

Anmeld

24. januar 2010

Tjuls

Jeg var sikker på vi skulle have en dreng, da alle mine søskende har fået piger som det første, og jeg har altid været modsat.. Og rigtigt nok.. Fik en dejlig dreng

Anmeld

24. januar 2010

Svenne

Både min kæreste og jeg har hele tiden været overbevist om, at det var en dreng, vi ventede. Så det kom slet ikke som nogen overraskelse, da scannings-damen fortalte, det var en dreng.. Jeg kan ikke forklare hvorfor.

Anmeld

24. januar 2010

TbCp

Min første tanke var at vi skulle have en pige, men efterhånden som alle sagde at jeg havde en "drengemave" troede jeg efterhånden på det. Min mand sagde hele tiden at det var en pige vi skulle have.
Til en scanning i uge 32 viste det sig så at det var en pige  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.