Hvad skal i lave på sådan en skøn søndag?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

Lone Jakobsen

vi er lidt trætte idag. var hos nogle venner igår, og jeg var syg med mavekramper i nat. så vi skal bare slappe lidt af inden de 3 store kommer hjem.

derudover vil jeg gerne ha gjort badeværelser rene og måske ordner lidt vasketøj, men nu ser vi hvor langt vi når.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

mullesmith2

Jeg har indtil videre ryttet op efter morgenmaden, vasket og lagt tøj sammen, været i bad, og nu sidder jeg og kigger på kæresten og min lillebror spiller computer. Vi skal på Skråen sammen med min mor og stedfar og høre en jeg kender spille her klokken 14.30

Anmeld

24. januar 2010

Vial

Jeg skal sove! Lige som i går og de foregående to dage. Sover dag og nat og har fået helt ondt i ryggen af konstant vandret stilling. Kan bare næsten ikke overskue andet, er så træt og dårlig. Nogle gange har jeg lige et frisk øjeblik, hvor jeg tænker, at jeg burde se nogle mennesker - men så går der lige en halv time, så kan jeg sove igen. De små tvillinger har fuldstændig overtaget min krop ;-)

Anmeld

24. januar 2010

Valle81

Åhh, tror jeg skal nyde stilheden i hjemmet:0)

Jeg, Kenny og børnenen vågnede kl 0830. Såå fik vi morgenmad og tog tøj på. Så kørte jeg Asta ud til hendes veninde og Kenny er kørt til Esbjergg for at aflevere Sebastian.

Så jeg er alene hjemme, og nyder stilheden:0)

Skal dg igang med at rydde lidt op, men ellers vil jeg bare sidde her, lige foran pc:0)

Christina

Anmeld

24. januar 2010

DK

Eksamenslæsning. Lige som i går, og i for gårs og dagen før det og....

Heldigvis er der eksamen på torsdag, og så skal jeg ikke til eksamen igen før til sommer.

Jeg har faktisk ikke noget imod at gå til eksamen, men nu har jeg læst op til først den ene og nu den anden eksamen siden 1/12, og nu trænger jeg skisme snart til at lave noget andet i min liv, end sidde herhjemme for mig selv, he he

Rigtig god Søndag!!

Knus Ditte, der glæder sig til sjov og ballade næste lørdag, og brudemesse i Århus næste søndag!!

Anmeld

24. januar 2010

Jordbærpigen

Jeg har været ved at bage fastelavnsboller, som skal nydes med en dejlig kop te her i eftermiddag. Så står den vidst også på lidt rengøring - det jeg gider Ellers er der bare dømt afslapning og opladning til en ny arbejdsuge

Anmeld

24. januar 2010

frk Jensen

Vi sov til kl ni idag, så nice... Har dog været oppe et par gange i nat, fordi marcus hoster helt ekstremt om natten.

Vi har her i formiddag ryddet op på hans værelse og fået sorteret i hans legesager... (DAHM han har meget )

Nu nørder jeg lige lidt her på baby.dk inden jeg smutter i bad og får ordnet nogle småting.. Har lige puttet en meget forkølet knægt, som næsten sov da han ramte puden..

Min kusine og hendes to piger kommer og spiser i aften, det blir SÅ hyggelig.

Knus

Anmeld

24. januar 2010

mama10

har lige været ude og få 2 timers massage med min kæreste weee, så står den bare på ren afslapning :-D

Anmeld

24. januar 2010

CS

Jeg skal forberede til klienter i morgen, derudover skal jeg bare slappe af og hvile fra hoved til tå

Anmeld

24. januar 2010

TbCp

Vi havde håbet på en rigtig hygge weekend. Istedet lå jeg i sengen hele dagen igår med knaldhamrende hovedpine og et sky-højt blodtryk, og så måtte vi lige afsted til vagtlægen om aftenen.
Så idag hviler jeg mig bare og forsøger at få lidt kræfter igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.