Hvad skal i lave på sådan en skøn søndag?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
25 svar
0 synes godt om
24. januar 2010

Mutti2

Godmorgen (ja mor her fik lov til at sove til kl. 9).

Hvad skal i andre lave på sådan en skøn søndag??

Jeg har en opgave jeg vil have begyndt på, men ellers så er jeg lige nu helt tom for ideer!!

Legepladsen er sneet til, så det er ikke en mulighed, og vi har ingen kælk. Vi har ikke mulighed for at tage i svømmehallen i dag.

Så nu vil jeg lige se om ikke jeg kan stjæle jeres ideer

Knus Pernille, som synes livet er helt fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Honningblomst

Milla-Victoria's mor skriver:

Godmorgen (ja mor her fik lov til at sove til kl. 9).

Hvad skal i andre lave på sådan en skøn søndag??

Jeg har en opgave jeg vil have begyndt på, men ellers så er jeg lige nu helt tom for ideer!!

Legepladsen er sneet til, så det er ikke en mulighed, og vi har ingen kælk. Vi har ikke mulighed for at tage i svømmehallen i dag.

Så nu vil jeg lige se om ikke jeg kan stjæle jeres ideer

Knus Pernille, som synes livet er helt fantastisk

Hej smukke...

Jamen, jeg er helt alene i dag....det er så skønt. Så den står på oprydning, på læsning af et par gode bøger og så måske en film eller to...gider intet og det er min luksus...

God dag til jer to..

Knus..

Anmeld

24. januar 2010

Mutti2

Eva skriver:

Hej smukke...

Jamen, jeg er helt alene i dag....det er så skønt. Så den står på oprydning, på læsning af et par gode bøger og så måske en film eller to...gider intet og det er min luksus...

God dag til jer to..

Knus..

Åhhhh det lyder da bare som en super skøn dag, du skal have dig  Måske jeg skulle finde mig en barnepige og tage en afslapning

Ej, nu har jeg fri til min opgave det meste af ugen, så hvis jeg nu får lavet den i dag, kunne jeg jo få en masse dejlige fridage  

Men hvor må det være dejligt med de dage hvor man bare er 100% sig selv

Du må have en super dejlig dag

Knus

Anmeld

24. januar 2010

Honningblomst

Milla-Victoria's mor skriver:

Åhhhh det lyder da bare som en super skøn dag, du skal have dig  Måske jeg skulle finde mig en barnepige og tage en afslapning

Ej, nu har jeg fri til min opgave det meste af ugen, så hvis jeg nu får lavet den i dag, kunne jeg jo få en masse dejlige fridage  

Men hvor må det være dejligt med de dage hvor man bare er 100% sig selv

Du må have en super dejlig dag

Knus

Jeg nyder dem i hvert fald meget....nu har Konrad jo ikke været i børnehave i 10 mdr. så jeg har aldrig tid alene ellers og Jeppe har jo ingen far, så han er også altid hjemme...men nu er han hos min mor og de små hos Rasmus indtil i aften, så nu skal jeg bare nyde nyde nyde...

Så må du glæde dig til næste uge og lidt ro der...

Knus..

Anmeld

24. januar 2010

Diana...

Jamen her skal vi ikke lave så meget manden arbejder alle weekender lige pt så det er bare mig og Lucas så tror bare vi skal hygge og lege hele dagen.

Dejlig dag til dig søde.

Anmeld

24. januar 2010

Mutti2

Eva skriver:

Jeg nyder dem i hvert fald meget....nu har Konrad jo ikke været i børnehave i 10 mdr. så jeg har aldrig tid alene ellers og Jeppe har jo ingen far, så han er også altid hjemme...men nu er han hos min mor og de små hos Rasmus indtil i aften, så nu skal jeg bare nyde nyde nyde...

Så må du glæde dig til næste uge og lidt ro der...

Knus..

Okay, ja så er det også bare med at nyde de stille stunder når du endeligt har dem

Jeg regner også med at Milla-Victoria skal afsted i dagpleje et par af dagene, så jeg kan få lidt "mig-tid". Jeg trænger vist til en smule forkælelse

Knus

Anmeld

24. januar 2010

Mutti2

DianaMoar skriver:

Jamen her skal vi ikke lave så meget manden arbejder alle weekender lige pt så det er bare mig og Lucas så tror bare vi skal hygge og lege hele dagen.

Dejlig dag til dig søde.

Hold da op. Det er da ikke meget weekend i får sammen så!! Men så er det jo godt at du har dejlige Lucas at hygge med  

Dejlig dag lige tilbage til jer

Knus

Anmeld

24. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Formiddagen går med den evige kamp mod vasketøj, og så skal jeg lave hønsekødssuppe. I eftermidddag skal vi til fødselsdag hos farmors kæreste og i aften skal vi se NFL konferencefinale Den var så den søndag og den weekend

Anmeld

24. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi får gæster her kl 14.30 til forsinket 30 års føz'dag af moster, onkel, fætter på 2 år og lille kusine på 9 mdr. Vi mangler kun at dække bord, så vi slapper lidt af... De er de sidste der mangler at komme.

Vi vågned igår med et chok, kl var 8.30 - så lang tid plejer vi aldrig at sove, da frederic nok skal vække os kl 6.30 og han sov helt til kl 9. Som vi siger: vi står op med hønsene og går i seng med hønsene...

Igen idag har han sovet 15 timer og helt til 9.15 og kom ud at sove igen her kl 11.10... Han er en træt lillemand for tiden. Uden noget rigtig noget middagsmad. Han sov inden jeg havde lagt overslag på barnevogn, så er lidt bekymret over hans træthed.

Anmeld

24. januar 2010

LRJ

Skal være alene hjemme, Kæresten skal arbejde i nat  så den står bare på NFL hele aften fra kl 21

Og indtil da skal jeg li se om jeg ikk kan få styr på Tøjet, og bare slappe af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.