Kom med jeres politisk korrekte ord...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

BOBS

michella80 skriver:

Jeg så engang en rigtig fed udsendelse da jeg læste til pædagog. Der var en der interviewede en udviklingshæmmet kvinde eller som det hedder: Person med varig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne. Journalisten sagde at der fandtes mange ord for hende: Udviklingshæmmet, handicappet, spasser....osv. Så spurgte han hvad hun helst ville kaldes. Så kiggede hun på ham og sagde: Dorthe!

aj ja har mener også jeg har set den - vildt fint.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

Bondepigen

michella80 skriver:

Jeg så engang en rigtig fed udsendelse da jeg læste til pædagog. Der var en der interviewede en udviklingshæmmet kvinde eller som det hedder: Person med varig nedsat fysisk eller psykisk funktionsevne. Journalisten sagde at der fandtes mange ord for hende: Udviklingshæmmet, handicappet, spasser....osv. Så spurgte han hvad hun helst ville kaldes. Så kiggede hun på ham og sagde: Dorthe!

Ja selvfølgelig ville hun da hels kaldes Dorthe...

Anmeld

23. januar 2010

Barbamama

bondepigen skriver:

Ja selvfølgelig ville hun da hels kaldes Dorthe...

Jeg syntes bare det var så sejt sagt for som pædagog/pædagogstuderende sætter man hele tiden folk ind i den der boks af hvad de "fejler" og så sagde hun sådan. Den ramte os allesammen som en meget hård men rigtig god lussing

Anmeld

23. januar 2010

Bondepigen

michella80 skriver:

Jeg syntes bare det var så sejt sagt for som pædagog/pædagogstuderende sætter man hele tiden folk ind i den der boks af hvad de "fejler" og så sagde hun sådan. Den ramte os allesammen som en meget hård men rigtig god lussing

Ja, jeg synes osse det var genialt sagt!!!

Anmeld

24. januar 2010

Stumpen

Hvad så med vores små hvide løgne??

Eller ordet "din blegfis"???

Anmeld

24. januar 2010

Mka

hehe det er dejligt at kunne grine lidt, når man ligger her på sofaen og er syg ))  tak piger

Anmeld

24. januar 2010

BOBS

Stumpen skriver:

Hvad så med vores små hvide løgne??

Eller ordet "din blegfis"???

hvid løgn=sneagtig løgn

blegfis=du ser ud som sne der lugter af prut...

bobs(af ren og skær kedsomhed)

Anmeld

24. januar 2010

December 27

Hmm perle - venner får en helt anden betydning

Fed tråd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.