MORJESPERSEN skriver:
I onsdag var jeg til læge fordi jeg har opdagt en knude i mit venstre bryst... Han ville sende mig vidre til sacanning, så får nok snart brev. Er bare så nevøs, for har kente en person der havde bryst kræft som sprete sig til hele kroppen og så døde hun af det....
Jeg havde bare brug for at fortælle jer det, jeg har ikke sagt det til min mor endnu, kun manden ved det og min bedste veninne... Jeg tør ikke sige det til nogen for så bliver det bare virklighed.........
Jeg er så bange for at jeg har kræft og det spreder sig og de ikke kan rede mig... for så går jeg glip af mine to dejlige piger..... puha nu triller
bare... Det er lige gået op for mig at jeg kan have bryst kræft... Det er sådan noget der kun sker for naboen.
Ved ikke helt hvad jeg ville med dette indlæg jeg havde bare brug for at få sat ord på mine tanker..
Jeg er ano fordi jeg ikke har fortalt det til familien endnu..
Hvor er jeg ked af at høre det.... Jeg håber virkelig det er ingenting.... Jeg var det selv igennem på et tidspunkt og det var harmløst men bare tanken om at man SELV kan være "naboen" er så uhyggelig.... Føler virkelig med dig.... Ved slet ikke hvad jeg skal sige.... Håber bare det er en fedtknude eller noget andet helt ufarligt...

PS-Jeg tror ikke ano-knappen altid virker....
Anmeld