læge besøg :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

MORJESPERSEN

I onsdag var jeg til læge fordi jeg har opdagt en knude i mit venstre bryst... Han ville sende mig vidre til sacanning, så får nok snart brev. Er bare så nevøs, for har kente en person der havde bryst kræft som sprete sig til hele kroppen og så døde hun af det....

Jeg havde bare brug for at fortælle jer det, jeg har ikke sagt det til min mor endnu, kun manden ved det og min bedste veninne... Jeg tør ikke sige det til nogen for så bliver det bare virklighed.........

Jeg er så bange for at jeg har kræft og det spreder sig og de ikke kan rede mig... for så går jeg glip af mine to dejlige piger..... puha nu triller bare... Det er lige gået op for mig at jeg kan have bryst kræft... Det er sådan noget der kun sker for naboen.

Ved ikke helt hvad jeg ville med dette indlæg jeg havde bare brug for at få sat ord på mine tanker..

Jeg er ano fordi jeg ikke har fortalt det til familien endnu..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

MORJESPERSEN

Ja glemt så lige at trykke på ano knappen så er ikke ano mere

Anmeld

22. januar 2010

JustAnotherName

Puha da   ....Jeg ved slet ikke rigtigt, hvad jeg skal eller kan sige.
Det må være så uvirkeligt og SELVFØLGELIG sætte alverdens tanker igang...

MEN, tag nu ikke sorgerne på forskud. Det er jo langt fra sikkert, at det er noget af betydning. Så forsøg at holde hovedet koldt og bevare roen, selvom jeg levende kan forestille mig. at det er tæt på ligeså svært som helt umuligt. Men prøv for din egen skyld, for angsten og uroen for hvad der KAN være, er jo helt ubærlig...

Jeg krydser ALT hvad krydses kan for, at den knude ingen betydning har

Stort knus til dig.......

Anmeld

23. januar 2010

Bondepigen

Jeg har osse haft mærket knuder i brystet, hvor jeg blev sendt til mammografi for en sikkerheds skyld, men det var heldigvis bare en muskel, som jeg har haft problemer med pga. en fibersprængning. Men ellers kan det jo være en hævet mælkekirtel eller noget andet ufarligt.

Håber på det bedste for dig. Kæmpe

Anmeld

23. januar 2010

Ranarupta

Åh nej... Jeg sender allerførst et kæmpe 

Dernæst vil jeg sige, at det slet ikke behøver at være noget. Det kan være, at det "bare" er en fedtknude/mælkekirtel. Det kan også være en eller anden slags godartet knude...

Jeg har flere veninder/bekendte (og min mor og moster), der har haft knuder, som viste sig at være forskrækkelser, uden kræft.

Men jeg kan godt forstå, at du er bange og ked af det. Og det må du gerne være.
Jeg håber, at du meget hurtigt bliver indkaldt til scanning, så du kan få noget afklaring.

Jeg tænker, at hvis din mor normalt er en god støtte, så synes jeg, at du skal fortælle hende det. Mon ikke hun kan være der for dig?

Mange flere   og tanker!

/Karina 19+0

Anmeld

23. januar 2010

Milka

fie, ro på, det er slet ikke sikkert det er noget farligt, selvom jeg sagtens kan forstå du tænker som du gør, det ville enhver nok gøre.

mange tanker fra mig og bøtterne 

Anmeld

23. januar 2010

MORJESPERSEN

JustAnotherName skriver:

Puha da   ....Jeg ved slet ikke rigtigt, hvad jeg skal eller kan sige.
Det må være så uvirkeligt og SELVFØLGELIG sætte alverdens tanker igang...

MEN, tag nu ikke sorgerne på forskud. Det er jo langt fra sikkert, at det er noget af betydning. Så forsøg at holde hovedet koldt og bevare roen, selvom jeg levende kan forestille mig. at det er tæt på ligeså svært som helt umuligt. Men prøv for din egen skyld, for angsten og uroen for hvad der KAN være, er jo helt ubærlig...

Jeg krydser ALT hvad krydses kan for, at den knude ingen betydning har

Stort knus til dig.......

Ja ens tanker køre bare rundt i hovdet, man bliver sku nevøs når han siger jeg sender dig lige til scanning.... Og så er jeg nok også blevet mere bange for at dø nu da jeg har fået pigerne. Ikke at jeg går hen og dør lige nu, men man kan jo aldrig vide.

Tak fordi du finger for mig.

Anmeld

23. januar 2010

MORJESPERSEN

bondepigen skriver:

Jeg har osse haft mærket knuder i brystet, hvor jeg blev sendt til mammografi for en sikkerheds skyld, men det var heldigvis bare en muskel, som jeg har haft problemer med pga. en fibersprængning. Men ellers kan det jo være en hævet mælkekirtel eller noget andet ufarligt.

Håber på det bedste for dig. Kæmpe

Jeg håber også bare det er en muskel der er hævet eller noget andet.....

Men man bliver bare så nevøs, når man ikke ved hvad det er. Godt det bare var en hævet muskel du havde, var du ikke også bare mega nevøs?

Anmeld

23. januar 2010

MORJESPERSEN

Ranarupta skriver:

Åh nej... Jeg sender allerførst et kæmpe 

Dernæst vil jeg sige, at det slet ikke behøver at være noget. Det kan være, at det "bare" er en fedtknude/mælkekirtel. Det kan også være en eller anden slags godartet knude...

Jeg har flere veninder/bekendte (og min mor og moster), der har haft knuder, som viste sig at være forskrækkelser, uden kræft.

Men jeg kan godt forstå, at du er bange og ked af det. Og det må du gerne være.
Jeg håber, at du meget hurtigt bliver indkaldt til scanning, så du kan få noget afklaring.

Jeg tænker, at hvis din mor normalt er en god støtte, så synes jeg, at du skal fortælle hende det. Mon ikke hun kan være der for dig?

Mange flere   og tanker!

/Karina 19+0

Jeg håber også bare det ikke er noget særligt med knuden... Det er dejligt at høre at så mange der har opdaget en knude ikke har haft kræft. Det giver mig lidt ro i sindet, men man tænker jo stadigvæk. Håber jeg snart kommer afsted.

Jeg snakker ikke så godt med min mor pt. hun ønsker ikke at snakke med mig, pga af hendes nye kærsten ikke bryder sig om min mand, så der er der ingen hjælp at hente desværre.

Men så må jeg jo bare gå til svigermor, som har overtaget min mor´s plads....

Anmeld

23. januar 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

fie, ro på, det er slet ikke sikkert det er noget farligt, selvom jeg sagtens kan forstå du tænker som du gør, det ville enhver nok gøre.

mange tanker fra mig og bøtterne 

Ja det er ikke nemt, men du har nok ret det er nok ikke noget.. men ens tanker flyver bare rundt i hovdet, også fordi inden jeg opdagde knuden havde jeg drømt jeg havde en kræft knude i brystet....

Men jeg håber på det ikke er noget farligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.