Camilla og Mette kan I så lige komme på banen. Ha ha ha ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2010

Barbamama

grinbidderen skriver:

ja der er mange træf i næste månede jeg skal i kbh og her i vest-sjælland også muligvis ved jer osse..

hold da op så har du da nok at se til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

grinbidderen

michella80 skriver:

hold da op så har du da nok at se til

ja det syntes jeg, men det er jo så hyggeligt.. men det er ved årslev station også blev vi hentet op der el hvordan var det lige?? og hvad tid

Anmeld

25. januar 2010

oo

michella80 skriver:

Altså det bliver dig, Katja, Camilla, Tina og en der hedder Christina og så vores unger. Så desværre kun 6 voksne og 6 børn... Tror ikke jeg kan kalde det et træf mere. He he

så kalder vi det bare tøsefnidder/kageædning/børnebeundring

Anmeld

25. januar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

Yeaaah det er jeg god til, især det dér med kagen

Anmeld

26. januar 2010

Milka

michella80 skriver:

Ja dig du sagde da også du gerne ville komme, ikk?

jo, vi vil meget gerne komme, men jeg kan ikke love noget – sidst bøtterne var i klapvognen mere end en time endte det med at de SKREG begge to. så jeg må simpelthen lige se om det bliver bedre... jeg tænker at det måske er for lang en tur

Anmeld

26. januar 2010

grinbidderen

Milka skriver:

jo, vi vil meget gerne komme, men jeg kan ikke love noget – sidst bøtterne var i klapvognen mere end en time endte det med at de SKREG begge to. så jeg må simpelthen lige se om det bliver bedre... jeg tænker at det måske er for lang en tur

hvis i kommer så kunne vi mødes i toget hvis vi kan den dag for ved ikke lige om det der os blir holdt kbh træf den dag el om det blir d.14.. så kunne vi os hjælpes med barnevogne/klapvogn osv..

Anmeld

26. januar 2010

Barbamama

Milka skriver:

ØV.... Det er jeg da ked af at høre....

Anmeld

26. januar 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

Anmeld

26. januar 2010

Barbamama

grinbidderen skriver:

ja det syntes jeg, men det er jo så hyggeligt.. men det er ved årslev station også blev vi hentet op der el hvordan var det lige?? og hvad tid

Det var mere hvis I måske var flere der kom med toget for så skal jeg hente jer (og jeg er gående derop). Det tager ca 20min hver vej for mig, men jeg skal jo også lige være klar til at folk kommer her. Det kan godt være det bliver lidt presset for mig...

Anmeld

26. januar 2010

Milka

michella80 skriver:

ØV.... Det er jeg da ked af at høre....

vil helt klart prøve, men må lige se det an når tiden nærmer sig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.