Camilla og Mette kan I så lige komme på banen. Ha ha ha ha

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2010

oo

Anna-jonas skriver:

Hej Michella!

Har været ved at kigge på det....................og der er 169 km hjem til dig......................så er lidt i tvivl om jeg har mod på så lang en køretur, alene med pigerne. Jeg vil så super gerne møde jer alle...............men må nok erkende mine begrænsninger..................især når det er vinterkørsel.

Knus Mette

ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØV

hvem kommer egentlig, Michella??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2010

Barbamama

Milka skriver:

altså mig camilla? 

Ja dig du sagde da også du gerne ville komme, ikk?

Anmeld

25. januar 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØV

hvem kommer egentlig, Michella??

Altså det bliver dig, Katja, Camilla, Tina og en der hedder Christina og så vores unger. Så desværre kun 6 voksne og 6 børn... Tror ikke jeg kan kalde det et træf mere. He he

Anmeld

25. januar 2010

grinbidderen

michella80 skriver:

Altså det bliver dig, Katja, Camilla, Tina og en der hedder Christina og så vores unger. Så desværre kun 6 voksne og 6 børn... Tror ikke jeg kan kalde det et træf mere. He he

ihe ville så gerne have været med og møde alle jer skønne mennesker. men der er bare så langt.. kunne have været godt hvis det havede været holdt hjemme hos tina og liva der var vi med sidst og det tog ik såå langt tid..

Anmeld

25. januar 2010

Barbamama

grinbidderen skriver:

ihe ville så gerne have været med og møde alle jer skønne mennesker. men der er bare så langt.. kunne have været godt hvis det havede været holdt hjemme hos tina og liva der var vi med sidst og det tog ik såå langt tid..

Der er faktisk kun et kvarter i tog fra Odense....

Anmeld

25. januar 2010

grinbidderen

michella80 skriver:

Der er faktisk kun et kvarter i tog fra Odense....

ja men skal skifte tog så vidt jeg så sidst.. men ville bare så gerne med øvøv... det ville jo være let nok hvis man havede en parply-klapvogn så er det bare at tage valdemar på armen op i tognet.. hvornår er det det ska holdes??

Anmeld

25. januar 2010

Barbamama

grinbidderen skriver:

ja men skal skifte tog så vidt jeg så sidst.. men ville bare så gerne med øvøv... det ville jo være let nok hvis man havede en parply-klapvogn så er det bare at tage valdemar på armen op i tognet.. hvornår er det det ska holdes??

det er d. 13 februar... Altså det tog du skal med når du skal til Årslev kan du sagtens selv få barnevognen op i. Trinene er ikke høje og i Odense kan du køre den lige ind.

Anmeld

25. januar 2010

grinbidderen

det er d. 13 februar... Altså det tog du skal med når du skal til Årslev kan du sagtens selv få barnevognen op i. Trinene er ikke høje og i Odense kan du køre den lige ind.

ok men må jeg lige tænke over det også vende tilbage?? da jeg ik helt ved om kbh træfftet er lavet om til d.13 el om det stadigvæk er d.14

hvis der stadigvæk er plads

Anmeld

25. januar 2010

Barbamama

grinbidderen skriver:

ok men må jeg lige tænke over det også vende tilbage?? da jeg ik helt ved om kbh træfftet er lavet om til d.13 el om det stadigvæk er d.14

hvis der stadigvæk er plads

der er da mange træf i gang. Jo der er stadig plads.

Anmeld

25. januar 2010

grinbidderen

michella80 skriver:

der er da mange træf i gang. Jo der er stadig plads.

ja der er mange træf i næste månede jeg skal i kbh og her i vest-sjælland også muligvis ved jer osse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.