oh my good.. er jeg virkelig så fed!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Honningblomst

Malou Vilma Nørgaard skriver:

hii taak. ja det kan også godt være det er det.. ja, ser jo lidt anderledes ud efter en graviditet.. så det hænger jo lidt, men ikke vildt syntes jeg.. ja gør jeg tak..

Jeg tror du er helt perfekt og måske endnu mere lækker end før og det er nok ikke sjovt for de ti finker...du ved kvinder er kvinder værst...

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Eva skriver:

Jeg tror du er helt perfekt og måske endnu mere lækker end før og det er nok ikke sjovt for de ti finker...du ved kvinder er kvinder værst...

Knus..

hehe taak. ja satser jeg da også jeg på jeg er .

ja lige præcis, det er kvinder..

knus

Anmeld

22. januar 2010

Christinahr

HAHAHA jeg griner.

Du er da slet ikke for tyk, men maven er jo lidt tid om at trække sig ind. Det er næsten et år siden jeg fødte den sidste og jeg synes først nu jeg begynder at kunne gå i trøjer der sidder lidt til ved maven, så ret du bare ryggen for din vægt er super

Anmeld

22. januar 2010

Sujan

Jeg er 173 høj og vejer 67 kilo.. ved ikek om det er meget ?

ja er sgu ikk helt heldig med nogle af dem.. nej det blir jeg også nød til at sige.. men tak ..

knus

Hmmm....jeg vejer 67 kg. Og jeg er kun 165. Ville gerne tabe mig lidt men synes da ikke jeg er så tyk... Og har ikke bæret gravid...så du kan umuligt være for tyk

Anmeld

23. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Christinahr skriver:

HAHAHA jeg griner.

Du er da slet ikke for tyk, men maven er jo lidt tid om at trække sig ind. Det er næsten et år siden jeg fødte den sidste og jeg synes først nu jeg begynder at kunne gå i trøjer der sidder lidt til ved maven, så ret du bare ryggen for din vægt er super

heheh taak.. ej men ja kan god mærke den ikke er trukket sig helt ind, men da næsten, så det er ok, tror også det bare er det, når man høre fra andre at du skal da tabe dig, og så plus man selv skal vende sig til sin "nye" krop.. tror faktisk lidt bare det er det

Anmeld

23. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Sujan skriver:

Hmmm....jeg vejer 67 kg. Og jeg er kun 165. Ville gerne tabe mig lidt men synes da ikke jeg er så tyk... Og har ikke bæret gravid...så du kan umuligt være for tyk

taak.. nej, men jeg har altid været den der, der aldrig har været på en slankekur, så derfor har jeg ingen anelse om hvor meget man skal veje.. men at du er 165 og vejer 67, det har jo også meget med bygning, altså hvor det sidder.. knus

Anmeld

23. januar 2010

lillemunk

Helt ærligt......
Hvad snakker de om, var lige inde og kigge dine billeder.
Syntes du er en Smækker lækker pige.. og i forhold til høje og vægt....Tjaaa så vejer du da bestemt ikke for meget.
Så spild ikke dem og deres udsagn en tanke.... ;-)

Vi har alle rest til at ha "bolledej" på maven når man har født. hvornår man kommer af med det er er jo ikke ens.

Også vidt jeg kan regne ud er det ikke så længe siden du er blev mor.

Anmeld

23. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

lillemunk skriver:

Helt ærligt......
Hvad snakker de om, var lige inde og kigge dine billeder.
Syntes du er en Smækker lækker pige.. og i forhold til høje og vægt....Tjaaa så vejer du da bestemt ikke for meget.
Så spild ikke dem og deres udsagn en tanke.... ;-)

Vi har alle rest til at ha "bolledej" på maven når man har født. hvornår man kommer af med det er er jo ikke ens.

Også vidt jeg kan regne ud er det ikke så længe siden du er blev mor.

hehe tak, nej, det tænker jeg også lad vær med at bruge energi på det

heh, ja det er jo det, og syntes da jeg er allerede er kommet af med det meste , så de da ikke såen at jeg render rundt med en kæmpe dej heh..

ja fødte en pige d. 10dec.. så det er ikke lang tid siden..

Anmeld

23. januar 2010

lillemunk

hehe tak, nej, det tænker jeg også lad vær med at bruge energi på det

heh, ja det er jo det, og syntes da jeg er allerede er kommet af med det meste , så de da ikke såen at jeg render rundt med en kæmpe dej heh..

ja fødte en pige d. 10dec.. så det er ikke lang tid siden..

10 Dec..... så har du da lov til at ha en "dej" på maven
Helt ærligt jeg kunne forstå hvis vi snakkede om at det var et år siden.

Så vær du lige glade med dem.

Anmeld

23. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

lillemunk skriver:

10 Dec..... så har du da lov til at ha en "dej" på maven
Helt ærligt jeg kunne forstå hvis vi snakkede om at det var et år siden.

Så vær du lige glade med dem.

hahah ja ikke ej men det er bare en mærkelig kommentar at komme med, men sådan er nogle folk jo

tak, nej gør jeg heller ikke mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.