oh my good.. er jeg virkelig så fed!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
23 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Ja nu er det så sket 2dage i træk, jeg fik at vide om jeg kke snart skulle til at smide det der graviditets fedt!!! arjmen altså, hvor kan det dog bare gøre en ked af det, når man får det af vide 2dage i træk.. mathias søster kom lige forbi for at hente noget og kom så lige med den kommetar.. øv hvor er det træls altså øvøv..

ville bare lige ud me det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Honningblomst

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Ja nu er det så sket 2dage i træk, jeg fik at vide om jeg kke snart skulle til at smide det der graviditets fedt!!! arjmen altså, hvor kan det dog bare gøre en ked af det, når man får det af vide 2dage i træk.. mathias søster kom lige forbi for at hente noget og kom så lige med den kommetar.. øv hvor er det træls altså øvøv..

ville bare lige ud me det..

Hvor høj er du...og hvad vejer du... jeg tror altså du kender nogle ikke så heldige tøser som selv render rundt med nogle problemer...helt ærligt, det er dem og ikke dig den er gal med...

Knus..

Anmeld

22. januar 2010

Honningblomst

Og nu var jeg så lige inde og se dine billeder...du har jo været helt vildt lækker og smuk og perfekt krop, ansigt osv...nu har du født og ser garanteret smuk ud men så kan misundelsen fra andre lige luftes....tis på dem, du er for lækker..

Knus..

Anmeld

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Eva skriver:

Hvor høj er du...og hvad vejer du... jeg tror altså du kender nogle ikke så heldige tøser som selv render rundt med nogle problemer...helt ærligt, det er dem og ikke dig den er gal med...

Knus..

Jeg er 173 høj og vejer 67 kilo.. ved ikek om det er meget ?

ja er sgu ikk helt heldig med nogle af dem.. nej det blir jeg også nød til at sige.. men tak ..

knus

Anmeld

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Eva skriver:

Og nu var jeg så lige inde og se dine billeder...du har jo været helt vildt lækker og smuk og perfekt krop, ansigt osv...nu har du født og ser garanteret smuk ud men så kan misundelsen fra andre lige luftes....tis på dem, du er for lækker..

Knus..

hii taak. ja det kan også godt være det er det.. ja, ser jo lidt anderledes ud efter en graviditet.. så det hænger jo lidt, men ikke vildt syntes jeg.. ja gør jeg tak..

Anmeld

22. januar 2010

Bavianis

Det er overhovedet ikke for meget! Du er fuldstændig normal - og ja, lækker! :-) Nogle ved bare ikke hvad de skal sige, altså!

Anmeld

22. januar 2010

heaven

Malou Vilma Nørgaard skriver:

Jeg er 173 høj og vejer 67 kilo.. ved ikek om det er meget ?

ja er sgu ikk helt heldig med nogle af dem.. nej det blir jeg også nød til at sige.. men tak ..

knus

du er heeeeelt som du skal være!!!!! man siger hos de danske vægtkonsulenter at ens idealvægt er ens højde minus 102 - det vil sige at du max skal veje 71!!!! (var du ikke 173???)

Jannie - der synes det er så tarveligt med sådanne kommentarer!!!

Anmeld

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Bavianis skriver:

Det er overhovedet ikke for meget! Du er fuldstændig normal - og ja, lækker! :-) Nogle ved bare ikke hvad de skal sige, altså!

taaak, det hjælper at høre ..

Anmeld

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

heaven skriver:

du er heeeeelt som du skal være!!!!! man siger hos de danske vægtkonsulenter at ens idealvægt er ens højde minus 102 - det vil sige at du max skal veje 71!!!! (var du ikke 173???)

Jannie - der synes det er så tarveligt med sådanne kommentarer!!!

okey, så er det jo meget normalt.. jo er 173 høj.. og tak ..

knus cille der også syn tes det er tarveligt..

Anmeld

22. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

her er lige et billed af mig.. har lige malet mit ansigt til , da jeg ligner en der lige er stået op fra graven hehe.. men så kan i selv vurdere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.