Opdatering på kønsscanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

CamillaSoefelt

Lige præcis.. Jeg bruger osse hvert et minut jeg har mulighed for, til at smække benene op på sofaen, eller en lille lur er nu heller ikke helt af vejen..

Iiihh lækkert med ventetøj, nogen gode sider du kan anbefale mig? Synes mest jeg kan finde fede ting på mamalicious.. Har nu heller ikke søhgt så meget.. hehe..

Jeg er kæææmpe stor kan jeg godt sige dig, det er helt vildt.. hihi. Heldigvis sætter det sig rigtig pænt og faktisk kun på maven.. indtil videre i hvert fald.. hihi..

Skal ud og købe tøj næste weekend, det eneste jeg indtil videre har fået købt er et par bukser.. Men okay, bedre end ingenting jo.. Men nu går den heller ikke længere, kan sku ikke være i mit tøj mere..

Fandt du mit billed??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. januar 2010

Liljesilas

Mathildesmor skriver:

Vi venter en dejlig, sund og rask pige!

At se vores lille datter i 3D/4D var en UBESKRIVELIG skøn og dejlig følelse! Hold op hvor stortudede jeg, da hun slog over på 3D!!!

Hun kunne med 110% sikkerhed fortælle os, at det er en lille pige der ligger og hygger sig maven. Jeg så endda de "3 små gyldne streger"

Hold op hvor er det længe siden jeg har grædt så meget af lykke!

Anyway - ville bare dele min glæde med jer andre

Rigtig god weekend til jer alle

Tillykke med PIGEN Super skønt.

Hvor langt er du henne? Tænkte på det, mht. 3d scanning, for det kunne jeg også godt snart finde på, men jeg er kun i uge 20...

God weekend

Anmeld

23. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

mayapigen skriver:

Tillykke med PIGEN Super skønt.

Hvor langt er du henne? Tænkte på det, mht. 3d scanning, for det kunne jeg også godt snart finde på, men jeg er kun i uge 20...

God weekend

Hej smukke

Tak skal du have ;o)

Igår da jeg blev 3D scannet (som var en kønsscanning) var jeg 17+5. Og jeg må indrømme, at jeg har fået nogle super fine billeder med hjem af vores lille Frederikke. De er bare så tydelige, hvilket er sjældent når man 3D scanner så tidligt.

Jordemoderen hos scanningsklinikken var selv meget overrasket over hvor fine billeder der kom frem af hende - og hun har trods alt mange års erfaring på bagen, da hendes klinik var den første i DK Hun siger så at det bedste tidspunkt at 3D scanne er når man er i uge 27-30, pga. fostervandsmængden.

Hvis det "bare" er en kønsscaning du er interesseret i, så er alm. 2D oplagt. Jeg fik af vide, at man alligevel ikke kan se kønnet i 3D så tidligt (17-18 uge), kun i alm. 2D.  Men prøv da at ring lidt rundt og forhør dig der hvor du bor

Anmeld

23. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

CamillaSoefelt skriver:

Lige præcis.. Jeg bruger osse hvert et minut jeg har mulighed for, til at smække benene op på sofaen, eller en lille lur er nu heller ikke helt af vejen..

Iiihh lækkert med ventetøj, nogen gode sider du kan anbefale mig? Synes mest jeg kan finde fede ting på mamalicious.. Har nu heller ikke søhgt så meget.. hehe..

Jeg er kæææmpe stor kan jeg godt sige dig, det er helt vildt.. hihi. Heldigvis sætter det sig rigtig pænt og faktisk kun på maven.. indtil videre i hvert fald.. hihi..

Skal ud og købe tøj næste weekend, det eneste jeg indtil videre har fået købt er et par bukser.. Men okay, bedre end ingenting jo.. Men nu går den heller ikke længere, kan sku ikke være i mit tøj mere..

Fandt du mit billed??

Prøv at google "Mamalicious" - så kommer de fleste sider frem

Synes de laver noget super fint ventetøj. Meget af H&M's plejer også at være ok.

Jep - fandt dit billede...rart at få sat ansigt på

God weekend til dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.