Opdatering på kønsscanning!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

CamillaSoefelt skriver:

Iiihh altså tillykke med det..;0) Hvor dejligt at vide kønnet og kunne begynde at købe lidt ind.. Vi glæder os også rigtig meget til vi får kønnet afvide.. det bliver spændende..

Det kan jeg godt forstå - det giver sådan en dejlig indro ro

Held og lykke med MD scanningen... Jeg har også selv en til gode her d. 4/2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

CamillaSoefelt

Mathildesmor skriver:

Det kan jeg godt forstå - det giver sådan en dejlig indro ro

Held og lykke med MD scanningen... Jeg har også selv en til gode her d. 4/2

Mange tak..;0) Det nu meget hyggeligt med alle de scanninger der.. Fedt og se det lille pus inde i maven.. Hvor langt er du henne?

Anmeld

22. januar 2010

CamillaSoefelt skriver:

Mange tak..;0) Det nu meget hyggeligt med alle de scanninger der.. Fedt og se det lille pus inde i maven.. Hvor langt er du henne?

Jeg er helt enig

Jeg er idag 17+5, og har termin d. 27/6.

Hvad med dig selv?

Anmeld

22. januar 2010

CamillaSoefelt

Mathildesmor skriver:

Jeg er helt enig

Jeg er idag 17+5, og har termin d. 27/6.

Hvad med dig selv?

Jeg er idag 17+2 og har termin den 30/6.. Det jo ret tæt på hinanden.. Meget fedt at finde nogen man sådan kan følges med..

Anmeld

22. januar 2010

CamillaSoefelt skriver:

Jeg er idag 17+2 og har termin den 30/6.. Det jo ret tæt på hinanden.. Meget fedt at finde nogen man sådan kan følges med..

Jamen det er da næsten så tæt på, som det overhovedet kan. Det var da hyggeligt

Er det dit 1. barn du venter?

Anmeld

22. januar 2010

CamillaSoefelt

Det må man nok sige ja..

Jeps det er 1. barn vi venter.. Bare så spændende..;0)

Kan se du har en datter i forvejen, super køn pige iøvrigt..

Hvordan har din graviditet været so far?

Anmeld

22. januar 2010

CamillaSoefelt skriver:

Det må man nok sige ja..

Jeps det er 1. barn vi venter.. Bare så spændende..;0)

Kan se du har en datter i forvejen, super køn pige iøvrigt..

Hvordan har din graviditet været so far?

Tusinde tak skal du have. Jeg synes naturligvis også at hun er jordens dejligste lille dame

Jeg vil sige det sådan, at jeg har haft LED kvalme de første 3 mdr 24 timer i døgnet - derefter er det forsvundet lidt, men en bestemt lugt eller bevægelse kan pludselig få alting til at vende sig nede i mig, og så er der kun én vej --->

Bortset fra kvalmen, så er jeg møg træt for tiden, men ellers nyder jeg at min mave er blevet rigtig "gravid" nu

Hvad med dig??

Anmeld

22. januar 2010

Jeg er da også lidt nysgerrig efter at se hvem det er jeg sidder og skriver med .... Det kunne ikke tænkes at du har et foto af dig selv?

Anmeld

22. januar 2010

CamillaSoefelt

Ja selvfølgelig, det synes man jo altid..

Jo jeg har foto i mit album.. Kun et enkelt et, og lige halvandet år gammelt.. Meeen, det er der, hehe..

Pyha ikke sjov med kvalme.. Der har jeg osse været.. Dog ingen morgenkvalme eller andre dumme ting. Men når jeg kom hjem fra arb, eller faktisk fra kl ca 16 og nærmest resten af dagen/aftenen var jeg helt ødelagt at kvalme og hovedpine de første 3mdr..;/ Og så har jeg været en del træt.. Men det aftog, og som du nu selv siger er trætheden kommet tilbage igen.. Men sådan er det jo.. Der er jo en lille put der ligger derinde og suger noget energi ud af en..;0)

Ja det er fantastisk at se "rigtig" gravid ud.. En fed fornemmelse at være stor på den fede måde, hehe..

Har du købt ventetøj?

Anmeld

22. januar 2010

CamillaSoefelt skriver:

Ja det er fantastisk at se "rigtig" gravid ud.. En fed fornemmelse at være stor på den fede måde, hehe..

Har du købt ventetøj?

Ja vi kommer nok ikke udenom, at trætheden følger med en graviditet - men så længe det er muligt at smække benene op på sofaen ind imellem, så går det nok de par mdr. endnu 

Ja, lige præcis! At være gravid på den "fede" måde - det er fedt, og super skønt. Elsker simpelthen også at stå og spejle mig selv, og min store mave i spejlet - haha

- er du vokset meget?

Mht. ventetøj, så er jeg gået shopamok på nettet - og tror allerede jeg har formået at handle i halvdelen af netbutikker der sælger ventetøj Tror jeg købte det første ventetøj da jeg var omkring uge 8.

Har du været på shopping?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.