Søger ny læge i Aalborgområdet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. januar 2010

LMM

oki, ringer rundt her på mandag, vil bare helst inden jeg skal føde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
bondepigen skriver:

Hihi ham havde jeg osse, da jeg boede i Aalborg.... Han er rigtig rar, synes han minder mig lidt om Peter Q. Geisling eller hvad ham tv-lægen nu hedder... på væremåde...

Jeg vidste ikke de gav akupunktur...er det noget nyt?? 7½ år siden jeg flyttede fra Aalborg..

Det ved jeg såmænd ikke om det er
Det er vel omkring 3 år siden jeg skiftede,jeg døjer meget med hovedpine,så jeg søgte specifikt efter læger der gav akupunktur.

Og ja,du har ret mht. til det med tv lægen,det har jeg ikke tænkt på,ha,haHan er så sød,Jesper

Anmeld

24. januar 2010

Ina33

Jamen så må jeg da også lige komme med en anbefaling.

Lægerne Nicolai Engell og Marianne Siersbæk i Nørresundby. Der er også flere forskellige reservelæger der nede, og de er simpelthen alle sammen så søde.

Jeg så der var én, som anbefalede lægerne i Skrågade i Nørresundby, dem har jeg meget dårlig erfaring med (især Anne- Marie). Min fars sygdom (refluks) blev overset i mere end et år, og til sidst var han ved at dø af sult og tørst!!! (Dette var dog ikke Anne-Marie, men jeg kan ikke huske hvilken læge han gik hos på daværende tidspunkt). Men det gode ved at det er et lægehus, er jo at der heldigvis er flere forskellige læger at vælge imellem.

Der er jo altid mange forskellige meninger om læger og du skal jo danne dig dit eget indtryk.   Men Nicolai Engell er bestemt en meget kompetent læge.

Anmeld

24. januar 2010

Bondepigen

Pernilleh skriver:

Det ved jeg såmænd ikke om det er
Det er vel omkring 3 år siden jeg skiftede,jeg døjer meget med hovedpine,så jeg søgte specifikt efter læger der gav akupunktur.

Og ja,du har ret mht. til det med tv lægen,det har jeg ikke tænkt på,ha,haHan er så sød,Jesper

Ja, det er han nemlig.

Jeg startede med at have Anne Marie, fordi jeg gerne ville have en kvinde, men jeg kunne meget bedre lide Jesper.

Han er meget rar og professionel.

Anmeld

24. januar 2010

Isabeau

Hej!

Jeg kommer fra Aalborg, bor nu i Sæby - vil bare "advare" mod et par læger, som ligger i Vingårdsgade. De kan absolut ikke anbefales!

Har så mange dårlige erfaringer med dem - det samme har min familie. Det var førhen Sletved´s praksis (lå på Boulevarden dengang), men Ole Friis Junge overtog den og flyttede i Vingårdsgade sammen med en læge mere; Flemming, kan ikke huske hans efternavn.

Bare  lige et "heads up"

Anmeld

24. januar 2010

LMM

Isabeau skriver:

Hej!

Jeg kommer fra Aalborg, bor nu i Sæby - vil bare "advare" mod et par læger, som ligger i Vingårdsgade. De kan absolut ikke anbefales!

Har så mange dårlige erfaringer med dem - det samme har min familie. Det var førhen Sletved´s praksis (lå på Boulevarden dengang), men Ole Friis Junge overtog den og flyttede i Vingårdsgade sammen med en læge mere; Flemming, kan ikke huske hans efternavn.

Bare  lige et "heads up"

oki takker

Anmeld

24. januar 2010

LMM

Nogen der kender/ har de læger der ligger i Nørresundby bag "bananblokken" de skulle være gode til kvinde ting?? (lille borgergade eller noget??)

Anmeld

25. januar 2010

DAJ

Hej Lærke

Kender ikke lige dem du nævner der, men kender dem i skrågade 13, de er bare super dejlige, er så ked af jeg ikke kunne beholde dem. De kan helt klart anbefales.

Knus Ditte

Anmeld

25. januar 2010

LMM

DAJ skriver:

Hej Lærke

Kender ikke lige dem du nævner der, men kender dem i skrågade 13, de er bare super dejlige, er så ked af jeg ikke kunne beholde dem. De kan helt klart anbefales.

Knus Ditte

Hej Ditte Hvem havde du dernede?

Anmeld

11. april 2010

DAJ

Hej Lærke

Det er godt nok længe siden, men svare alligevel jeg havde Jesper Kronsted kan det ikke passe han hedder sådan.

Knus Ditte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.