Søger ny læge i Aalborgområdet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.355 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

LMM

Hej Alle

Jeg har besluttet mig for at skift læge, inden den bette kommer, for synes ikke at min læge har været særlig god under min graviditet.. Har døjet med depration i mange år inden jeg blev gravid og hver gang jeg har været urolig eller har haft ondt i gravidtetten, han han bare sagt sig mig Lærke er det psyken der er noget galt med??!! er træt af at det hele tiden kommer op..

Jeg søger en ny læge som er venlig, gerne kvinde, rolig, som tager tid til en, god ved børn o.s.v

Har I nogle gode læger i Aalborg omegn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jamen jeg har simpelthen Aalborgs bedste læge

Det er godt nok en mand, men han er så god og tager sig altid god tid når jeg besøger ham. Og så er han også rigtig god til børn, mine unger elsker når de skal derop

Han hedder Jens Christian Schrøder og ligger Dronning Christines vej i Hasseris (næsten helt inde ved centrum)

Anmeld

22. januar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Det synes jeg også jeg har,så her er en anbefaling mere...nogle læger tager jo ikke ind,så det er rart med flere at vælge mellem.

Lægerne Skrågade 13 i Nr. Sundby.De er vist 4 eller 5,men jeg har Jesper,og han er kanon.Han har har arbejdet på børneafd. og er så sød og god til Alexander.Jeg plejer så at vælge en af kvinderne til "kvinde tingene".Jeg bryder mig ikke om en mand skal tage sig af det...dernede

Og så lige et plus mere,og grunden til at jeg valgte dem i sin tid...de giver gratis akupunktur

Anmeld

22. januar 2010

LMM

Pernilleh skriver:

Det synes jeg også jeg har,så her er en anbefaling mere...nogle læger tager jo ikke ind,så det er rart med flere at vælge mellem.

Lægerne Skrågade 13 i Nr. Sundby.De er vist 4 eller 5,men jeg har Jesper,og han er kanon.Han har har arbejdet på børneafd. og er så sød og god til Alexander.Jeg plejer så at vælge en af kvinderne til "kvinde tingene".Jeg bryder mig ikke om en mand skal tage sig af det...dernede

Og så lige et plus mere,og grunden til at jeg valgte dem i sin tid...de giver gratis akupunktur

Er de også søde, de andre læger?? sidder lige og kigger på deres hjemmeside, og synes det ser godt ud, ved du om man bare kan skift læge, uden noget problem??

Anmeld

22. januar 2010

Loggidut

Rikke skriver:

Jamen jeg har simpelthen Aalborgs bedste læge

Det er godt nok en mand, men han er så god og tager sig altid god tid når jeg besøger ham. Og så er han også rigtig god til børn, mine unger elsker når de skal derop

Han hedder Jens Christian Schrøder og ligger Dronning Christines vej i Hasseris (næsten helt inde ved centrum)

enig enig enig...

har dog en sjov ide om han minder mig om Mister Bean, og de gange jeg har været til en gyn. undersøgelse...så tænker jeg sgu på den episode hvor bean har hovedet inde i den der kalkun....ajjjj jeg kan ikke have det!

men bort set fra det...så er han genial, dygtig, og rasende flink!

Anmeld

22. januar 2010

nilletøz

Da jeg boede i Aalborg havde jeg læge på boulevarden. deres hjemmeside hedder http://www.laegerneboulevarden19.dk/ der er dog flere læge deroppe, men jeg havde Mette Hertel og hun var rigtig godt under min graviditet - jeg kunne snakke med hende om alt...

Anmeld

22. januar 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
LMM skriver:

Er de også søde, de andre læger?? sidder lige og kigger på deres hjemmeside, og synes det ser godt ud, ved du om man bare kan skift læge, uden noget problem??

Ja,de er allesammen meget søde.Jeg bryder mig dog ikke helt om Annemette,er det ikke det hun hedder?Korthåret,lyshåret...hun er såmænd flink nok,men hun var totalt afvisende overfor mit ønskede kejsersnit,og hun er meget voldsom med de gyn. undersøgelser.Det er i hvert fald min oplevelse,så jeg vælger AnnemarieHun er meget sød,lydhør og lidt mere skånsom

Man kan skifte læge hvis lægerne har en "åbning".Det må du ringe og spørge om,det er ikke altid de har.Og det koster omkring 125 mener jeg...man skal jo have nyt sygesikringskort.

Anmeld

23. januar 2010

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Loggidut skriver:

enig enig enig...

har dog en sjov ide om han minder mig om Mister Bean, og de gange jeg har været til en gyn. undersøgelse...så tænker jeg sgu på den episode hvor bean har hovedet inde i den der kalkun....ajjjj jeg kan ikke have det!

men bort set fra det...så er han genial, dygtig, og rasende flink!

Ha ha, hvor er det bare sjovt du skriver det... for du har SÅ ret

Havde aldrig tænkt på det før, men så første gang mine børns far var med mig nede ved ham sagde han bagefter at han godt nok lignede Mr. Bean... og siden har jeg bare tænkt på det hver gang jeg har set ham

Men kan man se bort fra det, så synes jeg simpelthen han er PERFEKT

Anmeld

23. januar 2010

Bondepigen

Hihi ham havde jeg osse, da jeg boede i Aalborg.... Han er rigtig rar, synes han minder mig lidt om Peter Q. Geisling eller hvad ham tv-lægen nu hedder... på væremåde...

Jeg vidste ikke de gav akupunktur...er det noget nyt?? 7½ år siden jeg flyttede fra Aalborg..

Anmeld

23. januar 2010

Jules

Vil lige fotælle at vi flyttede til Gudumholm for 8 måneder siden... Det er sindsygt svært at få en læge i Aalborg og omegn da de alle er proppede... Vi er skrevet op til lægeskift... Såååå det kan godt være du skal have god tålmodighed!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.