Rimelig ulækkert (ik for sarte sjæle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2010

mullesmith2

kitty skriver:

Jeg vil anbefale dig at tage til lægen.. Og hvis du alligevel venter, så SKAL du tage afsted hvis den bliver større, mere øm, ikke fortager sig eller du får feber.. Det kan være en byld, og så skal den tømmes ud og du skal have penicillin. Og det kan faktisk kun gå for langsomt.. Tro mig, jeg har set eksempler...

Når det så er sagt, så kan det jo også være ufarligt.. Men hellere til lægen en gang for meget end en gang for lidt...

Ej jeg tør ikke tage til lægen. Der er ik nogen der skal pille ved den, jeg venter ihvertfald til i morgen med at gøre noget... hader læger og bylder.... håber da det bare er sådan en som jeg har haft der går væk af sig selv.... hmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

otlitrom

mullesmith2 skriver:

Ej jeg tør ikke tage til lægen. Der er ik nogen der skal pille ved den, jeg venter ihvertfald til i morgen med at gøre noget... hader læger og bylder.... håber da det bare er sådan en som jeg har haft der går væk af sig selv.... hmm

Jeg plejer at sige, at lægen tænker ligeså lidt over at se folk dér som at kigge dem i øret... Gir det mening? Det er kun sagt som en hjælp, og kun du ved hvad du vil   I morgen er det lørdag, så der hedder det vagtlæge.. Så ville jeg -personligt- hellere gå til egen læge..

Håber det bedste for dig og "knoppen"

Anmeld

22. januar 2010

lillemunk

AV AV AV AV AV AV AV jeg kan næsten mærke hvor ondt det gør..... uha mit råd afsted til lægen søde.......

Anmeld

22. januar 2010

mullesmith2

kitty skriver:

Jeg plejer at sige, at lægen tænker ligeså lidt over at se folk dér som at kigge dem i øret... Gir det mening? Det er kun sagt som en hjælp, og kun du ved hvad du vil   I morgen er det lørdag, så der hedder det vagtlæge.. Så ville jeg -personligt- hellere gå til egen læge..

Håber det bedste for dig og "knoppen"

åååh nej. jamen jeg tror altså lige jeg ser tiden an, skal ik have lægen til at pille, det gør så nas. hvis ik den er gået væk inden mandag så tager jeg til lægen. men ikke før med mindre det begynder at gøre ondt hele tiden.

Anmeld

22. januar 2010

BOBS

kitty skriver:

Jeg vil anbefale dig at tage til lægen.. Og hvis du alligevel venter, så SKAL du tage afsted hvis den bliver større, mere øm, ikke fortager sig eller du får feber.. Det kan være en byld, og så skal den tømmes ud og du skal have penicillin. Og det kan faktisk kun gå for langsomt.. Tro mig, jeg har set eksempler...

Når det så er sagt, så kan det jo også være ufarligt.. Men hellere til lægen en gang for meget end en gang for lidt...

og når man roder med det selv er der STOR risiko for at der går infektion i det... den risiko er der altid...men har man ikke lige sprit og handsker..

har en veninde der også har tendens til det, og det er også ned til lægen med rumpen i vejret.

Anmeld

22. januar 2010

Prinsessens'Mor<3

ring til lægen og få det tjekkt, jeg kender en hun fik også en slags byld efter hun havde baberet sig og hun skulle have den opereret væk..

Mvh Malene

Anmeld

22. januar 2010

mullesmith2

Så gik der hul på bylden, der kom masser af gul og rødligt betændelse ud. Men det er somom der er mere, men nu håber jeg på det kommer ud her en af dagene, det lettede ihvertfald indtil videre.

Anmeld

22. januar 2010

BOBS

mullesmith2 skriver:

Så gik der hul på bylden, der kom masser af gul og rødligt betændelse ud. Men det er somom der er mere, men nu håber jeg på det kommer ud her en af dagene, det lettede ihvertfald indtil videre.

jeg er ked af at sige det...men den skal tømmes ordentligt ud og renses op.(evt.skæres op)....der er virkelig STOR risiko for infektion eller for at den bare bliver større.....eller sætter sig til en ny ...ked af det men facts.

men det kan da selvfølgelig også være det bare går i sig selv

god bedring

Anmeld

22. januar 2010

pusling30

mullesmith2 skriver:

Jeg opdagede igår efter jeg havde følt lidt ømhed i skridtet, nærmere betegnet over klitoris på skamlæben i højre side, at der var en ret stor byld lignende tingest. Den er sindsygt øm og nok dobbelt så stor som en ært vil jeg skyde på. Jeg har prøvet at have en lille knob der nede før men det gik hurtigt væk. Syntes bare den her er enorm, ville lige høre om der er andre der har prøvet den slags??

Da jeg ventede min 3 dreng, fik jeg imellem min ene skamlæbe en byld, som jeg troede var en bums, men den blev størrer og mere øm, så jeg tog til lægen og hun sendte mig til gynægolog, og det var en Bhartolincyste som blev fjernet samme dag, han lagde en lokal bedøvelse og skar et lille snit i skamlæben og fjernede så cysten, og syede mig pænt sammen igen, det tog ialt 20 min, og idag mærker jeg intet. Jeg kunne heller ikke klemme noget ud, den voksede bare og blere mere og mere øm. den cyste gynægoglogen fjernede var på str med en golfbold.

Jeg fik afvide at jeg også har en cyste i den anden skamlæbe, men at den ikke bliver fjernet med mindre den gør ondt eller vokser.

se at få din læge til at tjekke om du evt har fået en Bhartolincyste..

Mvh Anja

Anmeld

22. januar 2010

mullesmith2

Pusling30 skriver:

Da jeg ventede min 3 dreng, fik jeg imellem min ene skamlæbe en byld, som jeg troede var en bums, men den blev størrer og mere øm, så jeg tog til lægen og hun sendte mig til gynægolog, og det var en Bhartolincyste som blev fjernet samme dag, han lagde en lokal bedøvelse og skar et lille snit i skamlæben og fjernede så cysten, og syede mig pænt sammen igen, det tog ialt 20 min, og idag mærker jeg intet. Jeg kunne heller ikke klemme noget ud, den voksede bare og blere mere og mere øm. den cyste gynægoglogen fjernede var på str med en golfbold.

Jeg fik afvide at jeg også har en cyste i den anden skamlæbe, men at den ikke bliver fjernet med mindre den gør ondt eller vokser.

se at få din læge til at tjekke om du evt har fået en Bhartolincyste..

Mvh Anja

vildt nok...  det må da have været vemmeligt, og så på størresle med en golfbold. Puha håber ik det er sådan noget jeg har, men det er det nok ikke når der kan komme noget ud af den. Håber da ik din anden side begynder at skabe sig også. av

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.