mullesmith2 skriver:
Jeg opdagede igår efter jeg havde følt lidt ømhed i skridtet, nærmere betegnet over klitoris på skamlæben i højre side, at der var en ret stor byld lignende tingest. Den er sindsygt øm og nok dobbelt så stor som en ært vil jeg skyde på. Jeg har prøvet at have en lille knob der nede før men det gik hurtigt væk. Syntes bare den her er enorm, ville lige høre om der er andre der har prøvet den slags??
Da jeg ventede min 3 dreng, fik jeg imellem min ene skamlæbe en byld, som jeg troede var en bums, men den blev størrer og mere øm, så jeg tog til lægen og hun sendte mig til gynægolog, og det var en Bhartolincyste som blev fjernet samme dag, han lagde en lokal bedøvelse og skar et lille snit i skamlæben og fjernede så cysten, og syede mig pænt sammen igen, det tog ialt 20 min, og idag mærker jeg intet. Jeg kunne heller ikke klemme noget ud, den voksede bare og blere mere og mere øm. den cyste gynægoglogen fjernede var på str med en golfbold.
Jeg fik afvide at jeg også har en cyste i den anden skamlæbe, men at den ikke bliver fjernet med mindre den gør ondt eller vokser.
se at få din læge til at tjekke om du evt har fået en Bhartolincyste..
Mvh Anja
Anmeld