mullesmith2 skriver:
Jeg opdagede igår efter jeg havde følt lidt ømhed i skridtet, nærmere betegnet over klitoris på skamlæben i højre side, at der var en ret stor byld lignende tingest. Den er sindsygt øm og nok dobbelt så stor som en ært vil jeg skyde på. Jeg har prøvet at have en lille knob der nede før men det gik hurtigt væk. Syntes bare den her er enorm, ville lige høre om der er andre der har prøvet den slags??
Jeg har også haft en bums/byld dernede, den sad dog lidt længere bagud omkring skeden, og så i den ene side...
Min var ca 1 cm i diameter, og den var så øm at jeg hverken kunne gå, sidde eller ligge, så en aften blev det simpelthen for meget for mig, så jeg ringede grædende til vagtlægen, som sagde jeg gerne måtte komme ind.. Han lagde så en lokalbedøvelse og skar så hul på den, (min kæreste sagde at det så ud som hvis man springer en ballon med gul snask i
) Det var rigtig klamt, men nøj hvor det lettede..
Jeg gik så i et par dage, hvor der blev ved med og komme væske ud af "hullet", og så begyndte det og hele op..
Så mit råd ville være, og skynde dig til lægen inden det bliver lige så slemt som mit, for det gjorde f..... ondt... 
Anmeld