Rimelig ulækkert (ik for sarte sjæle)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

71.813 visninger
20 svar
0 synes godt om
22. januar 2010

mullesmith2

Jeg opdagede igår efter jeg havde følt lidt ømhed i skridtet, nærmere betegnet over klitoris på skamlæben i højre side, at der var en ret stor byld lignende tingest. Den er sindsygt øm og nok dobbelt så stor som en ært vil jeg skyde på. Jeg har prøvet at have en lille knob der nede før men det gik hurtigt væk. Syntes bare den her er enorm, ville lige høre om der er andre der har prøvet den slags??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2010

Findusinde

mullesmith2 skriver:

Jeg opdagede igår efter jeg havde følt lidt ømhed i skridtet, nærmere betegnet over klitoris på skamlæben i højre side, at der var en ret stor byld lignende tingest. Den er sindsygt øm og nok dobbelt så stor som en ært vil jeg skyde på. Jeg har prøvet at have en lille knob der nede før men det gik hurtigt væk. Syntes bare den her er enorm, ville lige høre om der er andre der har prøvet den slags??

Du skal tage til lægen.. Min kæreste har døjet med byld ved endetarmen 2 gange, hvilket er resulteret i 2 operationer under fuld narkose.. Du skal sikkert have noget penicilin til at tage betændelsen..

Anmeld

22. januar 2010

Corn

Hvis det er et indgroet hår, bid smerten i dig og tryk hul som en bums...

Kan du så få fat i hårstrået medfx en pincet, og trække det ud, så burde problemet være løst...

Hilsen Majken

Som helt havde glemt at sådanne "hyggelige" beskæftigelser hørte til mine to tidligere graviditeter.... Mon de så også kigger forbi denne gang. 

Anmeld

22. januar 2010

baby2010

Du skal tage til lægen - og ikke "kæmpe" med det selv!!! Jeg har en veninde som gjorde det, og det blev VILDT slemt bagefter! Hun fik herpesudbrud i underlivet og helt ned i benene! Det var noget at det mest smertefulde hun nogensinde havde prøvet...

Skynd dig til lægen - han kan fikse det på 2 sek. God bedring 

Anmeld

22. januar 2010

Ox.

Jeg fik en imens jeg ventede mig, akkurat samme sted som du beskriver, og den gør bare nuller naller!

Jeg ventede bare da det er en "hormonbums" selvom den er så stor, og det er helt normalt at kunne få den, gravid som ikke gravid

Anmeld

22. januar 2010

mullesmith2

tak for svarene, jeg har nemlig også haft det før bare ik lige så stor men næsten, men de gik bare væk af sig selv... tror lige jeg ser her de næste par dage. Jeg kan ikke klemme noget ud nogen steder men den er nok ikke moden til det endnu så. aaaavvv

Anmeld

22. januar 2010

LISBETH:-)

mullesmith2 skriver:

tak for svarene, jeg har nemlig også haft det før bare ik lige så stor men næsten, men de gik bare væk af sig selv... tror lige jeg ser her de næste par dage. Jeg kan ikke klemme noget ud nogen steder men den er nok ikke moden til det endnu så. aaaavvv

Jeg har haft det samme, og tænkte at det nok ville gå over. Meen den sad så dybt at jeg til sidst blev indlagt, og blev opereret 2 gange under fuld narkose. (var indlagt 6 dage)

Jeg ville tage til lægen med det samme så du kan få pincilin og tage det i opløbet

Lisbeth

Anmeld

22. januar 2010

Bom

mullesmith2 skriver:

Jeg har også haft en bums/byld dernede, den sad dog lidt længere bagud omkring skeden, og så i den ene side...  

Min var ca 1 cm i diameter, og den var så øm at jeg hverken kunne gå, sidde eller ligge, så en aften blev det simpelthen for meget for mig, så jeg ringede grædende til vagtlægen, som sagde jeg gerne måtte komme ind.. Han lagde så en lokalbedøvelse og skar så hul på den, (min kæreste sagde at det så ud som hvis man springer en ballon med gul snask i ) Det var rigtig klamt, men nøj hvor det lettede..

Jeg gik så i et par dage, hvor der blev ved med og komme væske ud af "hullet", og så begyndte det og hele op..

Så mit råd ville være, og skynde dig til lægen inden det bliver lige så slemt som mit, for det gjorde f..... ondt...

Anmeld

22. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeg har også haft det samme under graviditeten. Og du må IKKE forsøge at klemme hul på den selv. Du skal tage til lægen, hvis du selv gør det risikerer du at den kommer igen og igen. Den skal skæres op.

Så afsted med dig.

Anmeld

22. januar 2010

otlitrom

Jeg vil anbefale dig at tage til lægen.. Og hvis du alligevel venter, så SKAL du tage afsted hvis den bliver større, mere øm, ikke fortager sig eller du får feber.. Det kan være en byld, og så skal den tømmes ud og du skal have penicillin. Og det kan faktisk kun gå for langsomt.. Tro mig, jeg har set eksempler...

Når det så er sagt, så kan det jo også være ufarligt.. Men hellere til lægen en gang for meget end en gang for lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.