Tynen skriver:
Hey 
Har du selv en ide om at Celina er et "high need" barn?
Jeg har prøvet at google det men kom ikke længere end til det første link:
http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=UDVIKLING&id=5824
Synes det var spændende at læse om en der har været igennem noget af det vi var (Og mht. søvnen STADIG kæmper med) igennem med Stella.
- Ja, jeg svarer egentlig ikke på det du spørger om.
Blev bare opslugt af emnet og måtte lige give et pip med 
Tusind tak for links
dem vil jeg kigge nærmere på når Celina sover i aften..
Ja jeg har lidt en idé om at Celina går ind under den gruppe.
Hun skal helst være ved mig hele tiden og kan ikke ligge selv ret længe. Alt er godt når jeg bærer rundt på hende.
Der skal ske noget hele tiden, ellers bliver hun sur og irriteret. Til gengæld må der ikke ske for meget. Det er en fin balance. Hun kan fx hygge sig med at der sker en masse omkring hende, men kommer der så en fremmed, går hun helt i panik!
(måtte fx holde julefrokost hos svigerfam. med mig selv og Celina det meste af dagen på et værelse, fordi hun panikkede over de fremmede mennesker)
Hun er ikke til at få til at sove. Hun sover faktisk ikke om dagen. Jeg kan kæmpe meget længe (½-1time) hvor jeg vader rundt med hende i barnevognen og så sover hun 5min. Og hun ER træt.
Hun vil KUN ammes og nægter at spise grød.(blev 6mdr. d. 13.) men det er efterhånden svært for hvis der ikke er helt ro bliver hun forstyret og slipper, hvorefter hun bliver sur og ikke kan finde ud af at få ved igen.
Jeg har jo ikke rigtig noget at sammenligne med, så ved ikke om det bare er sådan der er....Men jeg synes nu jeg hører om andre der har det lidt nemmere
Anmeld