positiv æl ? med billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

NoName

Floridoor skriver:

vi har kun prøvet siden nov, men det er først gang vi sådan er lidt seriøs omkring baby projekt og vi har ikke travlt, men det er mere for at jeg kan finde et mønster i hvornår jeg har æl :-)

Her tog det 9 mdr før vi stod med en positiv G-test, og nogle går MEEEGET længere...

Jeg har lært at prøve at tage den med ro... Blev selv gravid i en måned hvor kalenderen var fuld af gøremål, synes egentlig ikke der var tid tid hygge overhovedet, men det har der jo været alligevel

Jeg ønsker jer held og lykke, og smut så ind til manden  og udnyt den flotte positive ÆL-test til noget fornuftigt...

NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Maise

Et godt tip som de gav os på fertillitetsklinikken er at have sex hver 3 dag fra sidste mens til næste mens. hverken mere eller mindre. så er sæden mest frisk hver gang og du er sikker på at have levende sæd i dig hver dag imellem dine menstruationer.

Anmeld

22. januar 2010

Dia

Jeg synes bestemt også, at den ser positiv ud. Så bare klø på

Anmeld

22. januar 2010

tandbørsten

tak for jeres råd piger, det er dejligt at i vil dele dem med mig

vi bestreber os på at ha sex hveranden eller 3-dag os, men jeg syns bare det var rart at vide hvornår man havde æl, og om man overhovedet fik det da jeg ikke kan mærke det men hellerik syns jeg har det berømte æl slim

men vi er vel alle forskellige ikke, nogen mere følsomme end andre ik ??

men vi fik i hvert fald sexet i går og skal da osse i dag, det er faktisk min kærestes fødselsdag så vi jokede lidt med at det kunne være en meget sjov historie at fotælle lille mand at han blev lavet på fars fødselsdag :-)

Go weekend til jer piger, og endnu engang tak!

Anmeld

22. januar 2010

Slettet

hej piger,

jeg har fremtryllet denne for 10 min siden, er den ikke tæt på positiv ??

jeg er på dag 14 i min cyklus så teoretisk kan det godt passe men jeg er ikke vantil æl test så jeg ønsker lidt hjælp ..

håber der er nogen garvede æl tøser som vil hjælpe..

Hmm jeg ved ikke lige hvordan det fungere, men er den til venstre ikke mindre end den til højre? ...Prøv med de digitale fra Clearblue, dem skal man ikke tolke på

Anmeld

22. januar 2010

Slettet

noname skriver:

Hmm jeg må indrømme at jeg selv har prøvet at bruge ÆL-test, men er aldrig blevet klog på hvornår man har den berømte ægløsning efter en positiv test...

Men mener det er som du skriver inden for de næste 48 timer...

Jeg stoppede med at bruge ÆL-teste, da jeg synes at det hele blev lidt for mekanisk og usexet... Men vi er jo alle forskellige. De virker for nogen men ikke for andre... Jeg synes da bare i klør på med hyggen de næste par dage... Jeg X fingre for at det lykkes...

NoName 13+1 (blev gravid uden brug af ÆL-test)

Det kan jeg godt følge.. Jeg har det dog lige omvendt, det gør mig rolig at bruge dem, for når jeg ikke bruger dem tænker jeg hver dag, mon det er i dag? ...eller i dag??? ...eller?? Når jeg bruger dem, så ved jeg besked og knalder lystigt med min elskede på trods af negative tests   

Anmeld

22. januar 2010

tandbørsten

i dag er den da vist bragende positiv..

hva siger i ??

Anmeld

22. januar 2010

tandbørsten

et lidt tydligere billed :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.