positiv æl ? med billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
17 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

tandbørsten

hej piger,

jeg har fremtryllet denne for 10 min siden, er den ikke tæt på positiv ??

jeg er på dag 14 i min cyklus så teoretisk kan det godt passe men jeg er ikke vantil æl test så jeg ønsker lidt hjælp ..

håber der er nogen garvede æl tøser som vil hjælpe..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

dithmer

Hej Floridoor.

Jo den er vist lige i skabet. Jeg har også prøvet de dèr, men der blev de aldrig helt ens i farven. Så gå til den

Anmeld

21. januar 2010

tandbørsten

årh det var skønt det er første gang jeg har fået en test som var så tydelig, det hjælper måske at går over til et andet mærke :-)

hvordan er det nu, når den er positiv hvornår er der så æl ??

om 48 timer eller hvordan ?? jeg vil bare gerne være sikker på at ramme jo :-)

vi sexede tirsdag hvis vi så sexer i dag og i morgen er vi så dækket ind ?? vi har nemlig en ret travl weekend så ved ikke om vi får tid til at sexe i weekenden..

Anmeld

21. januar 2010

tandbørsten

ingen der lige vel genopfriske det med æl for mig ??

Anmeld

21. januar 2010

NoName

Floridoor skriver:

ingen der lige vel genopfriske det med æl for mig ??

Hmm jeg må indrømme at jeg selv har prøvet at bruge ÆL-test, men er aldrig blevet klog på hvornår man har den berømte ægløsning efter en positiv test...

Men mener det er som du skriver inden for de næste 48 timer...

Jeg stoppede med at bruge ÆL-teste, da jeg synes at det hele blev lidt for mekanisk og usexet... Men vi er jo alle forskellige. De virker for nogen men ikke for andre... Jeg synes da bare i klør på med hyggen de næste par dage... Jeg X fingre for at det lykkes...

NoName 13+1 (blev gravid uden brug af ÆL-test)

Anmeld

21. januar 2010

tandbørsten

super tak, har os surfet lidt rundt og fået bekræftet at det er 24-48 timer frem så det er bare med at sexe de næste par dage os hvis vi kan :-)

og du har helt ret med hensynd det æl det ligger da et pres når man får en positiv men hvis ikke man kan mærke når man har æl så er det jo en rar ting :-)

Anmeld

21. januar 2010

tandbørsten

og tillykke med graviditeten iøvrigt :-)

Anmeld

21. januar 2010

NoName

Floridoor skriver:

og tillykke med graviditeten iøvrigt :-)

Mange tak..

Præsis, der ligger et ubevidst pres på dig i og med at i prøver, for det skal jo helst lykkes NUUUUUU, med ÆL-test synes JEG at presset bliver lidt større... Men en rar fornemmelse at vide ÆL er der, og efter et par mdr, kan du regne ud hvornår det er, hvis altså din cyklus er regelmæssig, så behøver du ikke bruge testene mere...

Hvor længe har i prøvet, hvis jeg må spørge?

Anmeld

21. januar 2010

tandbørsten

vi har kun prøvet siden nov, men det er først gang vi sådan er lidt seriøs omkring baby projekt og vi har ikke travlt, men det er mere for at jeg kan finde et mønster i hvornår jeg har æl :-)

Anmeld

21. januar 2010

Agnete

Når ÆL-test er positiv (som din ), er der efter al sandsynlighed efter 24-36 timer.  Så god fornøjelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.