Forberedelse til 18 års kage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

Ranarupta

Ja, det tænkte jeg godt, men det var også bare en plat joke baseret på din overskrift "... 18 års kage" 

Det er superflot!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Heidi.

Findusinde skriver:

Så kommer 10000000 kr spørgsmålet! Kan det godt spises når det er tørt? altså pynten??

Jep Det bliver ikke knastørt.. Men sådan en vingummi(hård) konsistens. Personlig spiser jeg aldrig pynten og overtrækket,, Det er simpelthen alt for sødt.

Anmeld

21. januar 2010

Heidi.

Ranarupta skriver:

Ja, det tænkte jeg godt, men det var også bare en plat joke baseret på din overskrift "... 18 års kage" 

Det er superflot!

Ha Ha... Den fangede jeg så ikke

Anmeld

21. januar 2010

Findusinde

Heidi. skriver:

Jep Det bliver ikke knastørt.. Men sådan en vingummi(hård) konsistens. Personlig spiser jeg aldrig pynten og overtrækket,, Det er simpelthen alt for sødt.

Jeg har aldrig smagt fondant.. Jeg skal lave min første kage i morgen.. Spiser man normalt ikke det fondant? Ellers kan jeg ikke rigtig se ideen i det..

Jeg har lavet toblerone cremene, altså smeltet det og puttet det i køleskabet.. Og skal lave hindbærmousse når håndbold er færdigt.. Og så skal kagen ligges sammen i morgen, og så fondant på den lørdag..  Skal bruge den lørdag eftermiddag.. Tror du jeg skal puttet fondant på i morgen aften istedet?

Anmeld

21. januar 2010

Heidi.

Jeg har aldrig smagt fondant.. Jeg skal lave min første kage i morgen.. Spiser man normalt ikke det fondant? Ellers kan jeg ikke rigtig se ideen i det..

Jeg har lavet toblerone cremene, altså smeltet det og puttet det i køleskabet.. Og skal lave hindbærmousse når håndbold er færdigt.. Og så skal kagen ligges sammen i morgen, og så fondant på den lørdag..  Skal bruge den lørdag eftermiddag.. Tror du jeg skal puttet fondant på i morgen aften istedet?

Jo man spiser det.. Men jeg bryder mig bare ikke om det fordi det er 100% sukker

Jeg har lige stået og køgt 1L piskefløde og 20 miniskilpadder som nu er på køl

Hvis jeg var dig ville jeg vente til i morgen med det hele.. tobleronecremen skal nå og sætte sig, ellers falder kagen sammen. Så vent det betaler sig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.