Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja så fik jeg lavet noget forberedelse til den kage jeg skal lave til Lørdag.. Selve overtrækket er blåt.. Så jeg håber den kan blive pæn..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det flot!
Tænkte lige over, hvordan du laver overtrækket!?
NejaJ skriver: Hvor er det flot! Tænkte lige over, hvordan du laver overtrækket!?
Jeg har købt færdiglavet sugarpaste i www.kagebutikken.dk Og det er simpelthen bare så nemt og arbejde med.. Jeg har lavet mine andre kager med mmf, og det her er bare 100 gange nemmere
Heidi. skriver: Ja så fik jeg lavet noget forberedelse til den kage jeg skal lave til Lørdag.. Selve overtrækket er blåt.. Så jeg håber den kan blive pæn..
Nej hvor er du kreativ... Hvor jeg bare glæææder migtil at se det færdige resultat...
Knus Stinna
Anasmor skriver: Nej hvor er du kreativ... Hvor jeg bare glæææder migtil at se det færdige resultat... Knus Stinna
Tark
Jeg glæder mig osse til og se det færdige resultat
Hvor er det flot! Hvordan opbevare du det?
Findusinde skriver: Hvor er det flot! Hvordan opbevare du det?
Når det er tørt kommer jeg det i bøtter.. Lægger det på bagepapir Regner med at det er fint og opbevare sådan og så uden for køleskabet
Hvor ser det bare godt ud!!
Men kommer kagen ikke til at smage grimt, når den bliver så gammel?
Er det til ung mand eller dame?
Ranarupta skriver: Hvor ser det bare godt ud!! Men kommer kagen ikke til at smage grimt, når den bliver så gammel? Er det til ung mand eller dame?
Kagen laver jeg først i morgen aften.. Men pynten er god og lave i forvejen...
Det er til en fyr
Heidi. skriver: Kagen laver jeg først i morgen aften.. Men pynten er god og lave i forvejen... Det er til en fyr
Så kommer 10000000 kr spørgsmålet! Kan det godt spises når det er tørt? altså pynten??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128