Har du/I en hjemmeside?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

Malene84

MORJESPERSEN skriver:

Super flot side i har fået lavet jer....

hehe... tak søde... Håber dog den bliver mere seriøs - når vi kommer rigtig ind i det, og drengene bliver født

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

MORJESPERSEN

Malene84 skriver:

hehe... tak søde... Håber dog den bliver mere seriøs - når vi kommer rigtig ind i det, og drengene bliver født

Syndes du er vildt hot på dine billeder

Og hold da op en flot mave du er ved at have, jeg kan godt forstå du er træt af du skal afsted i næste uge for at bestå, håber du tager den med ro og passer på dig selv.

Anmeld

21. januar 2010

Malene84

MORJESPERSEN skriver:

Syndes du er vildt hot på dine billeder

Og hold da op en flot mave du er ved at have, jeg kan godt forstå du er træt af du skal afsted i næste uge for at bestå, håber du tager den med ro og passer på dig selv.

Hvor er du søøøød...   tusind tak

Anmeld

21. januar 2010

wamse

Fin side i allerede har fået sat sammen Altså jeres børn kan da kun blive nogle flotte drenge med jer som forældre

Anmeld

21. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Men i skal jo så bare være opmærksomme på at når de ligger på 123hjemmeside er de tilgængelige for ALLE på hele internettet.

Anmeld

22. januar 2010

Malene84

wamse skriver:

Fin side i allerede har fået sat sammen Altså jeres børn kan da kun blive nogle flotte drenge med jer som forældre

åååhhh men den går jo lige i hjertet - tusind, tusind tak

Anmeld

22. januar 2010

Malene84

Liams troldemor skriver:

Men i skal jo så bare være opmærksomme på at når de ligger på 123hjemmeside er de tilgængelige for ALLE på hele internettet.

Hmm ja, den har vi også tænkt lidt over - men så igen - så tror jeg ikke at vi har den store interesse for andre

Anmeld

22. januar 2010

Risen

Malene84 skriver:

weeehuuu er da kommet lidt igang www.123hjemmeside.dk/Madnick

ej hvor er den god

Anmeld

22. januar 2010

Malene84

Risen skriver:

ej hvor er den god

Taaaak

Anmeld

22. januar 2010

Pige2009

Jeg er heller ikke meget for 123 hjemmesider, så jeg ville ligesom Zafir også foreslår købe et domænenavn. Der findes desuden mange flotte gratis skabeloner som laves i CMS på wordpress.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.