Har du/I en hjemmeside?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
19 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Malene84

hey girls,

Kæresten og jeg tænker at lave en hjemmeside, så vores forældre og familie- der bor langt væk - kan følge med i graviditeten og børnenes vækst når de engang blir født.

MEN.... hvad er jeres erfaringer, hvilken side skal man vælge, hvad bruger I jeres sider til? Må meget gerne være gratis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Mutti2

Malene84 skriver:

hey girls,

Kæresten og jeg tænker at lave en hjemmeside, så vores forældre og familie- der bor langt væk - kan følge med i graviditeten og børnenes vækst når de engang blir født.

MEN.... hvad er jeres erfaringer, hvilken side skal man vælge, hvad bruger I jeres sider til? Må meget gerne være gratis

Hejsa.

Jeg har en til min datter.... den er ikke rigtigt blevet opdateret så godt her det sidste års tid!! Men jeg er super glad for den, og dte er meget nemt at finde ud af  

Den er dog ikke gratis, men det er ikke så forfærdeligt meget jeg betaler om måneden.

Jeg har købt den igennem "123hjemmeside.dk". Det kan anbefales

Hvis du har lyst til at lure er adressen: www.milla-victoria.dk. Held og lykke med det

Knus Pernille

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg vil aldrig anbefale 123hjemmeside. For det første er det en DYR løsning i det lange løb og for det andet ligner alle hjemmesiderne hinanden.

Jeg vil anbefale at købe et domæne og sætte en enkel side op. Stort set alle webhoteller, har en enkel hjemmeside-opsætter, som gratis følger med i pakken. Fx. så koster mit webhotel 11,25 kr om måneden, incl blog, hjemmeside, (FLOT)gallerimodul, ubgrænset mailadresser mv.

Derudover så betaler man 45 kr om året, for at have domænet.

Anmeld

21. januar 2010

LISBETH:-)

Har også en hjemmeside på www.123hjemmeside.dk vi er super glade for den og familien som bor langt væk har stor glæde af den.

Vores datter Amalie der er 2,5 år elsker også at kigge på den

Du er velkommen til at kigge:

www.123hjemmeside.dk/familienwilhelmsen

Lisbeth

Anmeld

21. januar 2010

LinLin

Jeg er også godt tilfreds med min 123'er!

Anmeld

21. januar 2010

Malene84

Milla-Victoria's mor skriver:

Hejsa.

Jeg har en til min datter.... den er ikke rigtigt blevet opdateret så godt her det sidste års tid!! Men jeg er super glad for den, og dte er meget nemt at finde ud af  

Den er dog ikke gratis, men det er ikke så forfærdeligt meget jeg betaler om måneden.

Jeg har købt den igennem "123hjemmeside.dk". Det kan anbefales

Hvis du har lyst til at lure er adressen: www.milla-victoria.dk. Held og lykke med det

Knus Pernille

Hold da op - den er rigtig, rigtig flot - tak for hjæælpen

Anmeld

21. januar 2010

Ayasmor

selvom den måske ikke er helt billig er jeg nu stadig glad for vores 123'er.. lige netop på grund af familie og venner langt fra os, valgte jeg at lave den...

www.123hjemmeside.dk/minbebs

Held og lykke med valg af hjemmeside/domæne

Anmeld

21. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Jeps vi har en, du kan se den her:

www.liam.østfeldtwitt.dk

Vi har en galleri som kun familien kan se med en masse masse masse billeder, og planen er også at der skal være videoer derinde. Så er der en gæstebog hvor folk kan skrive en hilsen, og på forsiden opdaterer vi når der sker noget der er værd at skrive om

Anmeld

21. januar 2010

Malene84

weeehuuu er da kommet lidt igang www.123hjemmeside.dk/Madnick

Anmeld

21. januar 2010

MORJESPERSEN

Malene84 skriver:

weeehuuu er da kommet lidt igang www.123hjemmeside.dk/Madnick

Super flot side i har fået lavet jer....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.