Åhhh må man male når man er gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. marts 2010

Ansemusen

Sisley skriver:

Nej!

- men din kæreste må smide dig ud af lejligheden, male, lufte godt ud og så kan du komme tilbage :-) Hvis det er et rum du skal sove i vil jeg dog anbefale, at du overnatter ude. Jeg har tjekket det med Giftinformationen og Arbejds- og Miljømedicinsk klinik for vi skal også have malet.

Kan i øvrigt anbefale Lady maling, som er mærket med alt mulig miljø-halløj og slet ikke stinker som mange andre malinger.

Sisley

Hmm... min kæreste skal igang med at male børneværelse i dag, og jeg er da selv hjemme. Håber dog det er ok når der er to døre imellem mig og børneværelset og han bruger vandbaseret maling og maler for åbne vinduer. Tror det er længere tids påvirkning der er skadeligt, hvilket det er for alle mennesker i et vist omfang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2010

Sisley

Ansemusen skriver:

Hmm... min kæreste skal igang med at male børneværelse i dag, og jeg er da selv hjemme. Håber dog det er ok når der er to døre imellem mig og børneværelset og han bruger vandbaseret maling og maler for åbne vinduer. Tror det er længere tids påvirkning der er skadeligt, hvilket det er for alle mennesker i et vist omfang!

Vandbaseret maling er selvfølgelig bedre end fx alkydmaling, men dampene er så vidt jeg ved ca 14 dage om at forsvinde (det samme gælder i øvrigt nye møbler - de er også pisse giftige)

Anmeld

21. marts 2010

Kvindemin

Man 'må' jo heller rikke ryge og drikke.

Altså jeg malede en væg.. Og vi har det alle godt i dag

Anmeld

21. marts 2010

dorthemus

Altså, jeg har malet to af børneværelsets vægge med vandbaseret maling og min veninde tog sig af træværket. Mens det tørrede var der lukket dør ind til de andre værelser og mit eget soveværelse ligger længst væk.

Man må sikkert ikke, men når man er alene er der så meget man må revurdere

Tillykke med at du har fået hele lejligheden igen

Anmeld

21. marts 2010

Bare mig..

Jeg har godt nok kun malet to kasser til at hænge på væggen, og skulle hele værelset males, havde jeg også gjort det. - Dog var jeg gået til en malerbutik og spurgt efter noget der var okay for mig at male med. Jeg tvivler på, at alt er lige farligt, der må jo findes noget der ikke er heeelt så skadeligt. - Hvad skal enlige gøre?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.