Muligvis uplanlagt gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Du ku prøve at teste? Som Caroline siger, så kan du jo teste negativ og senere positiv.

Det virker som om du både gerne vil have barnet, men på den anden side ikke føler dig klar? Er det rigtigt? Jeg tror det er en meget normal følelse!

Har du og kæresten snakket om at få et barn, eller er det sket lidt tilfældigt??

Jeg synes du skulle teste, og så krydser jeg fingre for at du finder en løsning

Det er nemlig helt rigtig..
Jeg har længe gerne ville være mor.
men forholdet med min kæreste er bare stadig så nyt, og vi har snakket om det med børn, men han mener bare det er fortidligt, selvom jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at når jeg fortæller ham jeg er gravid (hvis jeg er det) vil han blive glad.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

otlitrom

Anonym skriver:

Det er nemlig helt rigtig..
Jeg har længe gerne ville være mor.
men forholdet med min kæreste er bare stadig så nyt, og vi har snakket om det med børn, men han mener bare det er fortidligt, selvom jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at når jeg fortæller ham jeg er gravid (hvis jeg er det) vil han blive glad.

Børn er svære at planlægge.. Havde jeg kunne planlægge havde vi fået barn for to år siden, da vi startede mission baby. Men der er stadig ingen gevinst.

Der er jo ikke meget andet at gøre, end at se på realiteterne. Er du gravid, og I er glade for hinanden -nyt forhold eller ej- så tror jeg I nok skal finde ud af det..

Han bliver måske skræmt, ligesom du er lidt nu , men det er jo også en omvæltning for ham.. Det er bare din krop det foregår i, og det tror jeg nogle gange gør det endnu mere uvirkeligt for mændende.. (hjemmesktrikket teori )

Der er ikke rigtig andet at gøre, end at tage det fra en ende af.. Teste og vente.. Udfra svaret der kan I jo så finde den løsning der passer jer bedst

Jeg ønsker jer det bedste

Anmeld

21. januar 2010

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Børn er svære at planlægge.. Havde jeg kunne planlægge havde vi fået barn for to år siden, da vi startede mission baby. Men der er stadig ingen gevinst.

Der er jo ikke meget andet at gøre, end at se på realiteterne. Er du gravid, og I er glade for hinanden -nyt forhold eller ej- så tror jeg I nok skal finde ud af det..

Han bliver måske skræmt, ligesom du er lidt nu , men det er jo også en omvæltning for ham.. Det er bare din krop det foregår i, og det tror jeg nogle gange gør det endnu mere uvirkeligt for mændende.. (hjemmesktrikket teori )

Der er ikke rigtig andet at gøre, end at tage det fra en ende af.. Teste og vente.. Udfra svaret der kan I jo så finde den løsning der passer jer bedst

Jeg ønsker jer det bedste

Tak hvor er du sød. og ja det har da ret. børn planlægger man ikke, men derfor kan de jo alligevel komme lidt ubelejeligt på nogen tidspunkter. og lige nu er jeg jo sår'n også lidt ved at finde ud af hvad jeg skal med mit liv (uddannelses mæssigt).

men man finder vel altid en læsning på tingene, og selvom det ikke er helt planlagt er det jo stadig lidt et ønske barn (hvis det jo er der)

Anmeld

21. januar 2010

Sesse89

Må jeg spørge om hvor nyt jeres forhold er?

For jeg er selv bleven gravid med min kæreste.

Og hvis regner tilbage til ca tidspunkt havde vi kendt i handen i 6 dage og været kærester 4 dage ca.
Så det var også MEGET nyt herhjemme..

Anmeld

21. januar 2010

Anonym trådstarter

Sesse89 skriver:

Må jeg spørge om hvor nyt jeres forhold er?

For jeg er selv bleven gravid med min kæreste.

Og hvis regner tilbage til ca tidspunkt havde vi kendt i handen i 6 dage og været kærester 4 dage ca.
Så det var også MEGET nyt herhjemme..

helt så nyt er det ikke her. hihi.
vi har været sammen i ca 2 måneder. dog har vi kendt hinanden i 2-3 år..

Anmeld

21. januar 2010

Anonym trådstarter

nu fulgte jeg jeres råd alligevel og testede, selvom det er tidligt at gøre det. Testen var negativ men det betyder jo ikke at ikke er gravid  fordi det er jo lidt tidligt at teste. må nok heller vente til næste uge med at teste igen.. selvom der er såååå lang tid til det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.