Muligvis uplanlagt gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.378 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. januar 2010

Anonym trådstarter

Heey alle i skønne kvinder

Ja som overskriften siger mistænkter jeg at jeg kan være gravid. har alle de her symptomer som, lette spændinger i bystet, lille smugle øget udfåld, har rigtig meget kvalme, og føler mig hele tiden træt også selvom jeg har fået en god lang nattesøvn, og jah skal på toilettet meget oftere end jeg plejer.

har kunnet læse mig frem på mange hjemmesider at disse kunne være tegn på at man er gravid.. men jeg kan ikke teste før tidligst mandag.

Jeg har bestemt ikke noget i mod hvis jeg er gravid, fordi jeg har længe ønsket mig en lille Guldklump, men dette ikke lige helt planlagt (ved godt man aldrig kan planlægge hvornår det skal være).

ved ikke lige hva jeg forventer af dette indlæg, men jeg har bare brug for at dele dette med nogen, uden folk lige ved hvem jeg er (derfor er jeg anonym). men måske kan i be- eller afkræfte om symptomerne er gode nok.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

frk Jensen

Anonym skriver:

Heey alle i skønne kvinder

Ja som overskriften siger mistænkter jeg at jeg kan være gravid. har alle de her symptomer som, lette spændinger i bystet, lille smugle øget udfåld, har rigtig meget kvalme, og føler mig hele tiden træt også selvom jeg har fået en god lang nattesøvn, og jah skal på toilettet meget oftere end jeg plejer.

har kunnet læse mig frem på mange hjemmesider at disse kunne være tegn på at man er gravid.. men jeg kan ikke teste før tidligst mandag.

Jeg har bestemt ikke noget i mod hvis jeg er gravid, fordi jeg har længe ønsket mig en lille Guldklump, men dette ikke lige helt planlagt (ved godt man aldrig kan planlægge hvornår det skal være).

ved ikke lige hva jeg forventer af dette indlæg, men jeg har bare brug for at dele dette med nogen, uden folk lige ved hvem jeg er (derfor er jeg anonym). men måske kan i be- eller afkræfte om symptomerne er gode nok.

Knus

Hvad med at købe en test??

De koster en 20ér i discount butikkerne.. Så får du klar besked med det sammen..

Knus Betina

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jo, symptomerne kunne godt lyde som en graviditet - MEN der er også mange der pludselig får uforklarlige symptomer og altså ikke er gravide Kroppen kan ofte sende os en heeeeel masse signaler, men der er desværre ikke så meget at gøre end at vente på at du kan teste og håbe at få svar der...

Det er et helvede at skulle være tålmodig op til sådan en test, men det er desværre den eneste vej frem!

Mange knus Caroline 34+6

Anmeld

21. januar 2010

Anonym trådstarter

BetinaMørk skriver:

Hvad med at købe en test??

De koster en 20ér i discount butikkerne.. Så får du klar besked med det sammen..

Knus Betina

Kan ikke teste før tidligst mandag eller tirsdag. egentlig skal jeg først teste fredag som er dag 29. og har fået afvide det er fortidligt at teste nu.

Anmeld

21. januar 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

jo, symptomerne kunne godt lyde som en graviditet - MEN der er også mange der pludselig får uforklarlige symptomer og altså ikke er gravide Kroppen kan ofte sende os en heeeeel masse signaler, men der er desværre ikke så meget at gøre end at vente på at du kan teste og håbe at få svar der...

Det er et helvede at skulle være tålmodig op til sådan en test, men det er desværre den eneste vej frem!

Mange knus Caroline 34+6

vente tiden er rigtig lang.. der er lige pludselig lang tid til at weekenden er overstået. men jeg må bare bide i det sure æble.

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Anonym skriver:

vente tiden er rigtig lang.. der er lige pludselig lang tid til at weekenden er overstået. men jeg må bare bide i det sure æble.

ja... æv!

Hvor langt er du i din cyklus?

Anmeld

21. januar 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

ja... æv!

Hvor langt er du i din cyklus?

Jeg er på dag 21 nu.

Anmeld

21. januar 2010

Moderator

Anonym skriver:

Jeg er på dag 21 nu.

okay.. altså nogle kvinder kan teste positiv allerede før forventet mens, så du kan jo altid forsøge!? det værste der kan ske er at du får en falsk negativ test...

Anmeld

21. januar 2010

Anonym trådstarter

Caroline86 skriver:

okay.. altså nogle kvinder kan teste positiv allerede før forventet mens, så du kan jo altid forsøge!? det værste der kan ske er at du får en falsk negativ test...

det kunne være man skulle prøve. :s men åh jeg er så nervøs.

Anmeld

21. januar 2010

otlitrom

Anonym skriver:

det kunne være man skulle prøve. :s men åh jeg er så nervøs.

Du ku prøve at teste? Som Caroline siger, så kan du jo teste negativ og senere positiv.

Det virker som om du både gerne vil have barnet, men på den anden side ikke føler dig klar? Er det rigtigt? Jeg tror det er en meget normal følelse!

Har du og kæresten snakket om at få et barn, eller er det sket lidt tilfældigt??

Jeg synes du skulle teste, og så krydser jeg fingre for at du finder en løsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.