Hvornår lærer jeg at lade være????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2008

MorCamilla

Jeg har heldigvis ikke set den film du omtaler.. Men kan nemt følge dine tanker.. Jeg forstår heller ikke hvordan nogle kan gøre sådan noget - det er sinpelthend bare forfærdeligt..:'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2008

Rasmine

Nadi skriver:

Lige en bemærkning til overskriften "Hvornår lærer jeg at lade være????"

Hvis vi bare lukkede øjnene og ikke så de grusomheder der nogle gange finder sted, så ville vi jo også stiltiende acceptere at de sker. Så jeg synes det er godt at du/vi ser den, og at du laver en tråd om den herinde. Det skaber jo opmærksomhed omkring problemet! Og hvis det betyder at vi skal igennem en tudetur, så er det også okay for mig ;)

Det skaber opmærksomhed, og hvad så? -Jeg mener, hvad sker der så?
-Hvad gør du??

Anmeld

8. maj 2008

Rasmine

Stumpen skriver:

Tillykke med 12-tallet :D

Tak.
:)

Anmeld

10. maj 2008

Lullaby

Jeg har heldigvos heller ikke set den film i snakker om. Jeg kan simpelthen ikke distancere mig bare en smule fra det og hele min verden bryder bare sammen når jeg ser sådan noget. F.eks. den lille pige som blev "glemt" af sine forældre fordi de fik en ny baby. 4 år gammel med en udvikling som en 2 årig og hun lå i sit eget møg og var underernæret. Hun døde på sygehuset. Selv om jeg ikke så billeder så gør det bare megaondt alligevel :'(

Anmeld

10. maj 2008

Stumpen

Det har jeg slet ikke hørt om, men ja det er forfærdeligt hvad der sker rundt omkring..
Qnus Anja..

Anmeld

11. maj 2008

Nadi

Mebach skriver:

Nadi skriver:

Lige en bemærkning til overskriften "Hvornår lærer jeg at lade være????"

Hvis vi bare lukkede øjnene og ikke så de grusomheder der nogle gange finder sted, så ville vi jo også stiltiende acceptere at de sker. Så jeg synes det er godt at du/vi ser den, og at du laver en tråd om den herinde. Det skaber jo opmærksomhed omkring problemet! Og hvis det betyder at vi skal igennem en tudetur, så er det også okay for mig ;)

Det skaber opmærksomhed, og hvad så? -Jeg mener, hvad sker der så?
-Hvad gør du??

Jeg mener bare at det er godt at vi bliver gjort opmærksom på problemet, så vi ikke bare går med skyggeklapper på og acceptere at det sker.
Og medhensyn til hvad jeg gør, så støtter jeg velgørenhed som gør noget ved prøblemet og hjælper de børn der er blevet mishandlet. Og jeg håber at jeg har nosser nok til at gribe ind, hvis jeg ser et barn blive mishandlet, hvilket jeg/vi jo faktisk også har pligt til.
Det er dét jeg gør.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.