når I siger ømme bryster, mener i så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

jillkolsbjerg

Tjuhl skriver:

ømme BRYSTER eller ømme BRYSTVORTER??

jeg får nemlig aldrig ømme bryster, heller ikke da jeg var gravid eller ved nogen af behandlingerne, men ømme brystvorter får jeg ALTID ved behandling (og har faktisk haft det nogle dage nu også). da jeg var gravid for et år siden gjorde de så ondt, at jeg gispede da jeg var i bad og en bruserstråle ramte den ene

nåh...jeg skal bare lige høre om det er det samme eller to forskellige ting vi snakker om

Hmm tja synes egentlig det er mærkeligt......det var fordi jeg havde vildt ømme bryster jeg faktisk fandt udaf at jeg var gravid.....men det havde jeg bare en uges tid ( og der var jeg 2 mdr henne) nu har jeg hverken øm det ene eller andet, mon det er normalt?

knus jill 29+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

LISBETH:-)

Brystvorterne her også - og så bliver de meget hurtig meget store  hvilket ikke er særlig fedt når de i forvejen er AAAAALLLLLLTTTTT for store.

Anmeld

21. januar 2010

oo

lisbeth2910 skriver:

Brystvorterne her også - og så bliver de meget hurtig meget store  hvilket ikke er særlig fedt når de i forvejen er AAAAALLLLLLTTTTT for store.

aj! jeg syntes mine er vokset efter det sidste års crazyheder, men Søren syntes de ser helt normale ud

Anmeld

21. januar 2010

Tjuhl skriver:

aj! jeg syntes mine er vokset efter det sidste års crazyheder, men Søren syntes de ser helt normale ud

Mine er også vokset i takt med homonbehandlingerne (men det er vægten vist også ) og inden var de bestemt heller ikke små, da jeg blev gravid med Amalie blev de mega store, og er aldrig blevet mindre, nu er de så blevet større igen - puha ved slet ikke hvad det skal ende med  Skal helt sikkert have dem lavet mindre når alt homon og baby showet er overstået

Kunne du måske være gravid?

Anmeld

21. januar 2010

oo

lisbeth2910 skriver:

Mine er også vokset i takt med homonbehandlingerne (men det er vægten vist også ) og inden var de bestemt heller ikke små, da jeg blev gravid med Amalie blev de mega store, og er aldrig blevet mindre, nu er de så blevet større igen - puha ved slet ikke hvad det skal ende med  Skal helt sikkert have dem lavet mindre når alt homon og baby showet er overstået

Kunne du måske være gravid?

naaj, jeg tror det ikke. men jeg kunne i teorien godt. men altså...du ved hvordan det er, man kan jo ikke bare blive gravid af hjemmearbejdet

jeg har altså også taget på af behandlingerne...minimum 5 kilo og jeg har det så afsindigt skidt med det så det er egentlig rart at høre at det også sker for andre!!

Anmeld

21. januar 2010

Tjuhl skriver:

naaj, jeg tror det ikke. men jeg kunne i teorien godt. men altså...du ved hvordan det er, man kan jo ikke bare blive gravid af hjemmearbejdet

jeg har altså også taget på af behandlingerne...minimum 5 kilo og jeg har det så afsindigt skidt med det så det er egentlig rart at høre at det også sker for andre!!

Jeg tror også jeg tog ca. 5 kg på under behandlingerne, og så var der lige 28 kg da jeg var gravid første gang. Tror så jeg i det hele vejede 10 kg mere da jeg blev gravid denne gang. Men man lærer af sine erfaringer så jeg har "kun" taget 6 kg på i denne graviditet og kæmper for ikke at komme til at ligne en elefant.

JOOOOO i realiteten kan det jo godt lade sig gøre, man skal aldrig udelukke det. Jeg er faktisk blevet gravid 1 gang natural, jeg mistede det desværre, men gravid blev jeg altså :-) Såååååå du må da igang med at teste når tid er :-)

Jeg blev gravid første "rigtige" gang præcis 3 år efter vi gik igang med projekt baby, så måske det også sker for dig

Anmeld

21. januar 2010

Riksen

Da jeg var var gravid i efteråret sidste år, fik jeg sådan nogle jag i brysterne. De var altså ikke konstant ømme til at begynde med, men så snart manden ville lege, skulle det være meget, meget nænsomt, for de var helt spændte og ømme ved berøring.

I øvrigt var jeg, på trods af ømheden, rigtig glad for dem, for de så ligesom lidt pænere ud end ellers. De lignede at jeg havde en usynlig bh på

I øvrigt føltes det anderledes end det jeg havde forestillet mig, når gravide kvinder talte om at have ømme bryster. Men jeg kan jo se på tråden her, at det er meget forskelligt fra person til person.

Anmeld

22. januar 2010

Bavianis

Mine bryster er så ømme, at det kan gøre ondt bare at løfte armen. Min brystvorter er ikke ømme (som en byld - som mine bryster er!), men meget, meget følsomme!

Anmeld

22. januar 2010

DK

Jeg ELSKER baby.dk

Det må være det eneste sted hvor man kan diskutere ømhed i brystvorterne på et seriøst og sobert niveau!!

He he he...

Det værste er jo at man er interesseret, selv om man ikke selv har udsigt til ømme bryster inden for nær fremtid!!

Anmeld

22. januar 2010

Riksen

DK skriver:

Jeg ELSKER baby.dk

Det må være det eneste sted hvor man kan diskutere ømhed i brystvorterne på et seriøst og sobert niveau!!

He he he...

Det værste er jo at man er interesseret, selv om man ikke selv har udsigt til ømme bryster inden for nær fremtid!!

Er helt enig! Og i øvrigt flad af grin over din kommentar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.