når I siger ømme bryster, mener i så...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.508 visninger
22 svar
1 synes godt om
20. januar 2010

oo

ømme BRYSTER eller ømme BRYSTVORTER??

jeg får nemlig aldrig ømme bryster, heller ikke da jeg var gravid eller ved nogen af behandlingerne, men ømme brystvorter får jeg ALTID ved behandling (og har faktisk haft det nogle dage nu også). da jeg var gravid for et år siden gjorde de så ondt, at jeg gispede da jeg var i bad og en bruserstråle ramte den ene

nåh...jeg skal bare lige høre om det er det samme eller to forskellige ting vi snakker om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

Risen

Begge dele !

Anmeld

20. januar 2010

Risen

Risen skriver:

Begge dele !

Men mine er altså vokset 2 skåle op på 18 uger.. pyhha..

Anmeld

20. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Begge dele her også - men jeg tror det er forskelligt fra person til person... Første gang jeg blev gravid var de ømme bryster mit eneste symptom i 7 uger...

Anmeld

20. januar 2010

FrkLarsen

Begge dele her også 

Anmeld

20. januar 2010

Maise

Tjuhl skriver:

ømme BRYSTER eller ømme BRYSTVORTER??

jeg får nemlig aldrig ømme bryster, heller ikke da jeg var gravid eller ved nogen af behandlingerne, men ømme brystvorter får jeg ALTID ved behandling (og har faktisk haft det nogle dage nu også). da jeg var gravid for et år siden gjorde de så ondt, at jeg gispede da jeg var i bad og en bruserstråle ramte den ene

nåh...jeg skal bare lige høre om det er det samme eller to forskellige ting vi snakker om

åuha for mig er ømme bryster vævet i brysterne der er hævet. det føles som meget ømme muskler. har det også nu hvor jeg ammer, men havde det også de første 3-4 måneder i graviditeten, og op til en mens. men for satan jeg kan også være med på de ømme brystvorter nu hor jeg ammer. OMG - jag  efter jag de første 20 gange der bliver suttet, det varer nok lige nogle uger før de er hærdet. kan ikke ligge på maven og manden må nærmest ikke kigge på dem - meget syndt for ham. Håber det bliver bedre.

Anmeld

20. januar 2010

Pige2009

Brystvorter her...

Anmeld

20. januar 2010

dorthemus

Mest brystvorter...men brysterne føles tunge, især om aftenen

Anmeld

21. januar 2010

businesstigger

for mig kan det være begge dele. Men mest brystvorterne. Kan ikke helt huske hvordan det var med dem da jeg var gravid sidst. Havde en kvalme der overskyggede det meste andet.

Jeg har normalt flade brystvorter men lige for tiden stritter de non stop og er meget følsomme. Ind i mellem er resten af brystet også lidt ømt så

Anmeld

21. januar 2010

oo

okay...hmm...meget interessant!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.