tavshedspligt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.561 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. januar 2010

BOBS

for ikke at hænge nogen ud laver jeg en "generel" tråd.....jeg har spekuleret meget over når vi debatterer, og nogen bl.a. beskriver situationer/mennesker/børn på deres arbejde..jeg er sygeplejerske, og kunne aldrig drømme om at udstille patienter/pårørende/kollegaer herinde eller nogen andre steder, og personligt ville jeg selv blive bl.a. møggal hvis jeg sad og læste noget i den retning.....

det er få gange jeg støder på beskrivelser, hvor man direkte måske ville kunne genkende sig selv sit barn eller andre...men synes det er de få gange for meget.

Tavshedspligt siger jeg bare, og det er strafbart ikke at overholde den...vi har vel rigeligt at debattere/snakke om alligevel...???

det kan godt være jeg får hug men det er de hug værd!

knus til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

oo

den eneste jeg for alvor udstiller er vist Søren - og han har også frabedt sig at have sit billede inde på min profil

Anmeld

20. januar 2010

qp

BOBS skriver:

for ikke at hænge nogen ud laver jeg en "generel" tråd.....jeg har spekuleret meget over når vi debatterer, og nogen bl.a. beskriver situationer/mennesker/børn på deres arbejde..jeg er sygeplejerske, og kunne aldrig drømme om at udstille patienter/pårørende/kollegaer herinde eller nogen andre steder, og personligt ville jeg selv blive bl.a. møggal hvis jeg sad og læste noget i den retning.....

det er få gange jeg støder på beskrivelser, hvor man direkte måske ville kunne genkende sig selv sit barn eller andre...men synes det er de få gange for meget.

Tavshedspligt siger jeg bare, og det er strafbart ikke at overholde den...vi har vel rigeligt at debattere/snakke om alligevel...???

det kan godt være jeg får hug men det er de hug værd!

knus til alle