årh tiss!!! det gik ikk lii som forventet:( (laaaang)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

luckas-mor

MaleneF skriver:

årh putte dog.

Håber alt er som det skal være.. du må lige give lyd fra dig når du har været til undersøgelse

Malene

ka jeg nok
nu må dagen bar gerne bli færdig så jeg kan få lidt vished i hva der foregår derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

luckas-mor

Senia skriver:

Ja, syntes godt nok også man hører meget. Og har selv oplevet lidt, heldigvis ikke ift. graviditet, og håber jeg heller ikke jeg kommer til.

Men uhh hvor jeg føler med dig, Tasse.. Håber alt er som det skal være, og jeres lille prins kommer sund og rask ud til jer..

herfra

Senia

3+4

mange tak håber jeg oss
.. jeg har ikk sovet hele natten, og dagen ska bar gå hurtigt nu så det kan bli fredag syntes jeg.. for lige nu fylder det hele mit hoved. og det med lægens måde a ta de symptomer jeg havde på er jeg ret skuffet over, men er så glad for jeg har så go en jdm

Anmeld

21. januar 2010

luckas-mor

Jeanne skriver:

Du skal "bare" hænge i til i morgen  

ja må jeg jo, nu ska dagen bare gå og så håber jeg a ku sove i nat uden a ligge vågen og stirre op i loftet:s
men hvis man ska se på noget positivt er han jo stor nok til a komme us hvis det er så slemt a jeg ska sættes igang

Anmeld

21. januar 2010

Mettemus

tasse skriver:

ja måtte lige ud med det..

altså onsdag sidste uge var jeg til lægen til 35.uge tjek.
der havde jeg ikk sovet i to døgn mer end et par timer pr. nat 
jeg blev vejet og havde ''kun'' taget 2kg på .på en måned
han trykker på maven og lillemanden er stadig i hovedstilling, han blev så skønnet, men i forhold til hva han blev skønnet til sidst havde han kun taget 300gr på på 3uger:s

fortalte jeg havde haft hovedpine hverdag i 4 dage, og havde slemt mavekramper, men han sagde til mig det nok bar var mine plukveer,
(sys bar det var nogle underlige plukveer så men er jo ikk læge)
der var så igen igen igen stiende æggehvider i min urin, men efter det var til undersøgelse på sygehuset men det var ikk alarmerende sagde han..

nå men, så var jeg så til jdm idag onsdag, først blir jeg vejet, og til min store forskrækkelse har jeg taget 3kg på, på en uge
(har ikk spist mer end hvad der har været nødvendigt for den lillemand) hmm,,
hun tar mig så på maven osv, og hun skønner så lillemanden til 200gr mer end lægen gjorde sidste uge, men dvs han kun har taget 500gr på , på en måned
har ustandseligt plukveer, og det er over hele dagen.
fotalte hende det med a jeg stadig har hovedpine hverdag, og a jeg ikk selv mente det var normalt med de mavekramper, a jeg flere gange om natten var ved a bli kvalt i mit eget opkast m.m
mit blodtryk var samtidig lidt for højt, og der var protein i min urin sagde hun, så hun slog straks alarm og ringede til svanger amb. og de ville gi mig en tid til næste uge, men hun sagde a det SKULLE være denne uge hvis det ku lade sig gøre bare det mindste.

så jeg ska derhen på fredag, og undersøges, det har bar lii ødelagt hele min dag
sys det er for dårligt a min læge og sige det er ingenting, noget a det når så min jordmor sir noget helt helt andet!! 

så ja undskyld den laang smøre men havde brug for a komme ud med det,,

natascha 36+2 som sys der er meeget lang tid til på fredag

Hej

Det viser vel også bare at det er en god ide at få flere fagfolks mening?

Desuden synes jeg at du skal være rigtig glad for at du alligevel har stolet så meget på det din krops har fortalt dig, at du ikke har ladet dig nøjes med hvad lægen sagde. Ikke at man skal tage sorgerne på forskud, men tror alligevel man selv har nogle instinkter man skal lytte til!

Håber det går godt på fredag!

Anmeld

21. januar 2010

luckas-mor

Mettemus skriver:

Hej

Det viser vel også bare at det er en god ide at få flere fagfolks mening?

Desuden synes jeg at du skal være rigtig glad for at du alligevel har stolet så meget på det din krops har fortalt dig, at du ikke har ladet dig nøjes med hvad lægen sagde. Ikke at man skal tage sorgerne på forskud, men tror alligevel man selv har nogle instinkter man skal lytte til!

Håber det går godt på fredag!

er også rigtig glad for at jeg fik snakket godt med min jdm igår.. det viser jo bar som du skriver a det er en go ide a lytte til sin krop

tak håber også det går godt imorgen

Anmeld

21. januar 2010

Trolde_mor

tasse skriver:

mange tak håber jeg oss
.. jeg har ikk sovet hele natten, og dagen ska bar gå hurtigt nu så det kan bli fredag syntes jeg.. for lige nu fylder det hele mit hoved. og det med lægens måde a ta de symptomer jeg havde på er jeg ret skuffet over, men er så glad for jeg har så go en jdm

Ja, din jordmoder er da virkelig guld værd. Dejligt at hun vil lytte på dig.

Har du overvejet at skifte læge? Kunne godt forestille mig at det er rarest at have samme læge hele vejen igennem, men hvis h*n ikke vil lytte til dig, og når jordmoderen lynhurtigt reagere, vil jeg da mene der er noget galt med den læge.

Ikke noget at sige til dagen bare skal gå hurtigt, kunne også forestille mig at den i forvejen har været ufattelig lang.

Hvad tid skal du afsted imorgen?

Anmeld

21. januar 2010

luckas-mor

Senia skriver:

Ja, din jordmoder er da virkelig guld værd. Dejligt at hun vil lytte på dig.

Har du overvejet at skifte læge? Kunne godt forestille mig at det er rarest at have samme læge hele vejen igennem, men hvis h*n ikke vil lytte til dig, og når jordmoderen lynhurtigt reagere, vil jeg da mene der er noget galt med den læge.

Ikke noget at sige til dagen bare skal gå hurtigt, kunne også forestille mig at den i forvejen har været ufattelig lang.

Hvad tid skal du afsted imorgen?

joh men nu er jeg så lang i min graviditet a jeg ikk ska nu til lægen mere, og han har været min læge fra dengang jeg lå inde i min mors mave
men jeg er da vred og skuffet over det vil jeg indrømme..

ja har da lige fået sovet ½times tid på sofaen, , så går det lidt hurtigere
vi køre herfra imorgen kl 9:30 og ska være derhennde kl. 11

Anmeld

21. januar 2010

Trolde_mor

tasse skriver:

joh men nu er jeg så lang i min graviditet a jeg ikk ska nu til lægen mere, og han har været min læge fra dengang jeg lå inde i min mors mave
men jeg er da vred og skuffet over det vil jeg indrømme..

ja har da lige fået sovet ½times tid på sofaen, , så går det lidt hurtigere
vi køre herfra imorgen kl 9:30 og ska være derhennde kl. 11

Ja, okay så er det vel lisdt ligemeget. Håber blot han også er der for dig, når du har født, og lytter når der er noget med den lille du er nervøs for.

Okay, dejligt at i skal forholdsvis tidligt afsted, var værre hvis i først havde tid over middag...

Håber på det bedste

Håber du får sovet lidt i nat

Anmeld

21. januar 2010

luckas-mor

Senia skriver:

Ja, okay så er det vel lisdt ligemeget. Håber blot han også er der for dig, når du har født, og lytter når der er noget med den lille du er nervøs for.

Okay, dejligt at i skal forholdsvis tidligt afsted, var værre hvis i først havde tid over middag...

Håber på det bedste

Håber du får sovet lidt i nat

ja det er rigtig dejligt a vi ikke ska vente en halv dag på a sku afsted..

tak håber også på at ku sove bare en lillesmule

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.